Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Allemaal, Dik 2 maanden geleden voor het laatst XTC gebruikt, ik zat toen op zo'n 800mg verdeeld over de hele avond. Ja ik weet dat dit teveel was, dat hoeft niemand mij uit te leggen, gewoon stom van mij. Zoveel genomen omdat ik die maand flink aan het feesten was een het van 200 naar 400 etc... ging. Anyway ben er toen mee gestopt omdat het anders echt te erg werd. Nu netjes 2 maanden gewacht (aanbevolen 3 maar naar mijn idee is 2 meer dan genoeg). Er wordt gezegd dat je met XTC vaak een hogere dosering dan de vorige keer om weer bij het gewenste effect te komen, geld dit ook als je er maanden tussen laat zoals ik doe? Ik wil eigenlijk gewoon 2 200mg pillen verdelen over de avond en het hierbij laten (heb de rest ook al aan een vriend gegeven zodat ik niet meer neem). Kan ik gewoon weer de zelfde effecten verwachten omdat er een lange cool down heeft tussen gezeten? Bedankt"
"Dirkjan zei: Dit is niet hoe het werkt. Laat ik voorop stellen, ik was nog veel gulziger als jou. Ik had schijt aan de drie maanden regel en heb mij er ook veel te vaak niet aan gehouden. Nu ik een aantal maanden (stuk of 7) geen serotonine drugs heb gebruikt ben ik tot de conclusie gekomen: ja, het wordt zo veel leuker als je er een tijdje tussen laat. Je hebt 2 maanden geleden 800 mg MDMA gebruikt. Dan is 2 maanden zeker nodig om in te lassen als pauze, misschien is 3 maanden toch beter. Dit is echt onzin. De enige reden dat mensen dit zeggen is omdat ze te snel hebben gebruikt omdat ze geen pauzes hebben ingelast. Zolang jij voldoende pauzes inlast is er geen enkele reden waarom de volgende dosis hoger moet zijn als de vorige. 200 mg is een hele flinke dosis. Als jij in één keer 200 mg achterover slaat zou dat nog enigszins goed kunnen gaan, hoewel er wel een flinke trein in je gezicht knalt op het moment dat die inkickt. Maar 2 pillen van 200 mg? Dat is 400 mg en gewoon te veel. Dat lijkt me echt overdreven. Ik zou eerder voor 1 of 1,5 pil gaan, en gewoon wachten tot die inkickt. Ik weet ook niet of je op een festival of feest bent of in de thuis setting? Either way 200 mg MDMA ga je voelen als een baksteen. Klik om te vergroten... Vriendelijk bedankt voor de reactie! Ik was van plan inderdaad de 200 mg binnen 1x te doen en later bij te nemen, heb dit eerder gedaan en dit beviel me goed, echter was dit op een feest. Ik doe deze thuis, misschien is het inderdaad slimmer om het bij 1/1,5 (verdeeld) te houden aangezien ik in een wat rustigere setting zit, ga dit zeer waarschijnlijk ook doen. Bedankt"
"De Dunne zei: Doe nou maar niet... Je hebt xtc al heel erg misbruikt de afgelopen tijd. Je slikt veel en veel teveel. Dat kan écht problemen geven op den duur. Echt waar. Lees je eens goed in over hoe je de schade van xtc kunt minimaliseren. Je verneukt echt je bovenkamer als je dit volhoud. 2 maanden pauze na zulke doseringen is een te korte pauze. 1 tot 1,5 mg mdma (de werkzame stof in een pil) per kg lichaamsgewicht is een betere dosis. Heb je deze link die ik al gaf wel gelezen? https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Wees lief voor je lijf! Klik om te vergroten... Weet ik, ik neem jullie advies zeer serieus, geloof me. Ik was het aan het lezen maar gestopt toen ik dit zag: Houd je dan ook aan de aanbevolen dosering. De LD-50 van MDMA, zijnde de dosis waarbij je een kans van 50% loopt om te overlijden, wordt geschat op 10mg à 20mg per kg lichaamsgewicht Ik ga binnenkort lang op reis naar Afrika en wil het nog een keer doen, vandaar dat ik hier om advies kom vragen. Ik heb voor mezelf al besloten om het bij een pilletje te houden (wel binnen een keer). Bedankt voor je reactie"
"Prison zei: Hou het leuk voor je zelf! Ik snap helemaal dat hardgaan op een aantal pillen leuk is maar je gaat jezelf tegenkomen met deze frequentie en dosissen. Ik heb het ook aardig misbruikt waardoor ik nu geen mdma meer kan nemen. Ik word er de dag erna meteen ziek van en de euforie is ver te zoeken. Nu denk je natuurlijk, ja 1 keer kan nog wel. Maar dat is het begin van het einde, als je die eenmaal verbreekt wordt het de volgende keer nog makkelijker om je niet aan de regel te houden. Hou je consequent aan de verstandige dosissen (max 200mg per avond) en 3 maanden pauze. Dan blijft het leuk! Er zijn wel andere dingen die je kan doen i.p.v. xtc, denk aan speed en coke. Lees je wel in op dit forum of andere bronnen voor je er aan begint! Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Ik ga binnenkort naar Afrika voor een lange tijd, wil het nog een keer gebruiken voor die tijd, vandaar . Ik heb al besloten het bij 1 pilletje te houden (wel binnen 1x), andere ook al weggegooid . Andere ga ik zeker naar kijken, het is meer dat xtc (voor mij) makkelijk te verkrijgen is van een vertrouwd persoon. Bedankt voor je reactie"