Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 2 weken geleden ook voor het eerst 4fmp gebruikt. Ik heb ook nog nooit een ander soort drugs gebruikt, dus het was helemaal nieuw voor mij! We hadden capsules van 200mg. Iedereen begon het na 30 a 45 minuten te voelen, behalve ik. Iedereen reageert anders op drugs dus ik verwachtte dat het bij mij gewoon later zou komen. Na een uur begon ik heel lichte tintelingen op mijn hoofd en mijn rug te voelen, maar deze waren na een kwartiertje al verdwenen. Verder heb ik niets meer gevoeld van deze drugs, terwijl de rest van mijn vrienden er heerlijk op gingen. Enig idee hoe dit mogelijk is? Zou het kunnen zijn dat de volgende keer dat ik het neem het wel aanslaat, of ben ik er gewoon niet gevoelig voor?"
"Ja zat ik eerst ook aan te denken maar dat kan onmogelijk zijn. Ik heb verder ook geen alcohol gedronken. Ik ben na een hele tijd later overgegaan op xtc en dat voelde ik wel, ook al had ik hier ook nog wel totaal controle over mezelf. Maar wat voelde dat heerlijk! Haha"