Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mede collega’s, Onlangs heb ik 5-MeO-DMT (fumarate) gekocht voor research doeleinden. Ik moet bekennen dat het onderzoek succesvol is afgerond echter werd mij achteraf verteld dat 5-MeO-DMT (fumarate) niet bedoeld is om gerookt te worden en dat dit tot ernstige gezondheidsproblemen kan lijden. Mijn vraag is: hoe erg is het om de (furmarate) variant te roken?"
"Casrus zei: Hoe voel je je? Klik om te vergroten... Om eerlijk te zijn beter dan ooit, ben zelfs na die ervaring gestopt met roken. Ik weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft maar de drang naar nicotine is spontaan niet meer aanwezig."
"Casrus zei: Als je je zorgen maakt zou je je fumaraat om kunnen zetten in freebase. Maar je hoeft 5-MeO-DMT toch niet te roken? Klik om te vergroten... Hoe zet je dit om naar Freebase en als je het niet hoeft te roken hoe neem je het dan tot je in?"