Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik heb ëen oxycodon verslaving maar mijn lichaam kan dit niet meer aan. Wat is een minder heftige drugs die mij toch een beetje hetzelfde effect geven maar geen oxycodon."
"FredKroket zei: Je zou een andere opiaat kunnen proberen maar gezien je verslaafd bent is het gevaarlijk om zo maar te stoppen of te switchen van opiaat. Zou inderdaad insteken op afkicken, dat is de meest duurzame en veiligste optie. Neem contact op met je huisarts voor een doorverwijzing. Klik om te vergroten... Ik ga maandag naar een kliniek. Ik zit al 7 jaar aan coke en 3 aan oxycodon en het eist zijn tol op mijn lichaam."
"leveldesigner zei: Neem aan dat je maag problemen hebt, of misschien je lever. Drugs tasten je lichaam aan, en een vervanging voor je oxy is niet snel gevonden. Althans, niet eentje die geen problemen geeft. Je bent nu eenmaal verslaafd aan een opiaat en dan is een vervanging enkel te vinden in die groep. Dus een andere opiaat. Je zult geen middel vinden dat iets soort gelijks voor je doet, ook niet in mindere mate. Alhoewel veel oude junkies vaak overstappen op alcohol is dit ook niet aan te raden. We weten allemaal dat alcohol meer kapot maakt dan je lief is. Deze slogan gaat eigenlijk op voor alle drugs, zonder uitzondering. Dus, zoals men boven al suggereerde, afkicken is het enige dat echt werkt. Ongelooflijk moeilijk, maar, doable. En, het is het enige dat echt werkt op de lange duur. Vergeet methadon, NOOOOOOOOIT dat gaan gebruiken, want dat is echt een hel! Heel veel succes, weet als geen ander hoe moeilijk je gevecht met deze shit is. Hou vol, er schijnt echt licht aan de andere kant van de duisternis, ook al voel en zie je deze nu niet. Klik om te vergroten... Ik heb al bloedgeprikt en heb leverschade. Ook hersenschade want ik heb dinsdag 10 pillen oxycodon van 10 mg gepakt (door de dag heen) en toen flauwgevallen). Sindsdien geheugenverlies, niet recht kunnen lopen. Daarbij heb ik ook een cocaine verslaving dus en ketamine dus ik heb ook al gekozen voor een opname want dit is mijn enige redding(maandag vind die al plaats). Gisteren afgevoerd met de ambulance dus dit is mijn enige redding"
"Kamp zelf al jaren met een oxycodon en cocaine verslaving... Zou vandaag opgenomen worden maar vannacht ambulance gebeld want ben weer flauw gevallen en kon niet meer lopen. Hoeveel coke en oxycodon nam je?"
"Hoi Ten eerste, ik vind ik het heel toevallig dat wij precies dezelfde verslaving hebben , allebei oxy in dezelfde hoeveelheid en ook coke. Ik zelf zou echt je laten opnemen. Ik ga maandag. Ik ben enorm bang maar het moet Ik ben al jarenlang in behandeling om te stoppen maar het lukt gewoon niet Ik ben het licht gaan zien toen mijn lichaam er bijna 3x de dood heeft aangekeken als niemand me had gevonden want de hoeveelheden van oxycodon zijn echt heel veel maar ook ik doe het. Ik kan je een tip geven , ik heb nu leverschade, hersenschade en geheugenverlies. En hier kom ik niet meer vanaf en dat vind ik vreselijk. Jij hebt dit nog (denk) ik niet. Wacht niet tot het te laat is. Nu kun je nog!!"
"Hoi Ten eerste, ik vind ik het heel toevallig dat wij precies dezelfde verslaving hebben , allebei oxy in dezelfde hoeveelheid en ook coke. Ik zelf zou echt je laten opnemen. Ik ga maandag. Ik ben enorm bang maar het moet Ik ben al jarenlang in behandeling om te stoppen maar het lukt gewoon niet Ik ben het licht gaan zien toen mijn lichaam er bijna 3x de dood heeft aangekeken als niemand me had gevonden want de hoeveelheden van oxycodon zijn echt heel veel maar ook ik doe het. Ik kan je een tip geven , ik heb nu leverschade, hersenschade en geheugenverlies. En hier kom ik niet meer vanaf en dat vind ik vreselijk. Jij hebt dit nog (denk) ik niet. Wacht niet tot het te laat is. Nu kun je nog!! O Jelle666 zei: Zal ik doen maar ik sta nog steeds op de wachtlijst.. Klik om te vergroten... Ik wordt zelf opgenomen bij solutions die hebben bijna geen wachtlijst. Hooguit 1 of 2 weken maar ik kan na 3 dagen al"
"Hii. Ik heb een vraagje Ik haal normaal altijd oxycodon 10 mg. Nu heb ik omdat ik diegene vertrouw dus het stripje aangepakt betaald, en niet op het stripje gekeken. Nu blijkt t dus morfine 10 mg te zijn. Ik slik oxycodon als drugs niet voor lichamelijke klachten. Ik kring hier een vrolijk gevoel van en energie hoe raat het ook klinkt Ga ik van morfine ditzelfde krijgen? Iemand ervaring?"