Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Ik stook thuis mijn eigen alcohol, en heb hier een flink voorraadje aan staan van flessen tussen de 40%-95%. (We doen het verandwoordelijk hoor: zorgen dat er geen methanol meer in zit enz.). De bedoeling is om hier likeurtjes en dergelijke mee te maken. Nou geef ik binnen een paar dagen een feestje en ben vergeten om er likeur van te maken. Mijn vraag is nu: Is er een mogelijkheid om in een paar dagen likeurtjes/shots te maken die wel lekker zijn maar niet zo lang duren om te maken? Of waar het goed mee te mengen valt ipv. Gewoon frisdrank. Alles is welkom!"