Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit met dezelfde vraag Heb 3 pillen gereserveerd en nog een halve gram coke voor met nieuwjaar. Alleen wetek niet of dit zo'n goed idee is, aangezien de pillen het coke-effect miss gaan laten dalen. Weten jullie hier meer over, bv; wat je het beste eerst kan nemen en in welke dosis of is dit gwoon een slecht gedacht om deze 2 drugs tegelijk te gebriken thx"
"chr776 Geplaatst: 27 Dec 2006 16:25 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ehm!! Ik zou allesinds wachten met de coke tot de pillen uitgewerkt zijn, of bijna uitgewerkt. Als je tijdens het flippen een lijn gaat snuiven zijn je pillen gedaan en zal niet meer terug komen. Klik om te vergroten... En wat als je eerst een paar lijnen doet, daarna, na ze zijn uitgewerkt, doe je de pillen en dan vervolgens, na dat de pillen zijn uitgewerkt, doe je nog een paar lijnen. Zou het dan gaan?"
"Een beetje pep kan er ook wel bij :P"
"het programmatje heet I-doser. De geluiden zouden bepaalde stoffen in je hersenen triggeren waardoor je eigenlijk in een kunstmatige high zou belanden. Ik heb het al eens geprobeerd en heb er echt nx, nul de knots, niente van gevoeld. Maar voor de geïnterreseerden => http://www.i-doser.com/"