Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen! Ik herberg momenteel een vriend die aan het herstellen is van een heroïne & cocaïne verslaving. Maar een aantal dagen geleden vond ik een verbrande lepel en gebruikte spuit terug in zijn kleerkast. Toen ik hierachter vroeg (hij weet namelijk dat ik deze kast ook gebruik, dus leek het me bovendien niet eens de bedoeling om deze spullen goed te verstoppen) zei hij dat hij had geprobeerd om één van zijn pillen te injecteren toen hij zich niet goed voelde, maar zich niet meer kon herinneren welke. Hij neemt morfine (MS Contin), Ritalin & Diazepam. Ik weet dat deze kunnen geïnjecteerd worden maar ik vraag me af of de spuit er achteraf zo zou uitzien: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Mijn vraag is dus: heeft hij opnieuw heroïne gebruikt of zou dit inderdaad van een pil kunnen zijn? Hoe reageer ik hier best op? Alvast bedankt!"