Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"500 mg is niet te veel. je kan wel testen, misschien eerst beginnen met kleine hoeveelhied en zien wat voor jou het beste effect heeft.."
"Tussen haakjes, een vriend van me woont in een apotheek, hij had er pillejtes van gemaakt. 500 mg zou ik niet opsnuiven"
"Orval!!"
"Inderdaad, het voelt alleszins aan alsof weed je creativiteit stimuleert, het lijkt alsof je alles vanuit een andere hoek bekijkt, zeker bij beginnend of sporadisch gebruik. Volgens mijn ervaringen is het wel zo dat je bij zwaar gebruik je motivatie verliest om effectief je "creatieve plannen" te gaan uitvoeren."
"Over het algemeen ervaar ik een piek van ong 20 minuutjes en daarna bouwt het langzaam af. De intensiteit en de duur hangt zeer zeker ook af van de weedsoort en de kwaliteit. Zo is er een wereld van verschil tussen een goedkoop hasje en bvb. Amnesia Haze"
"hey, ik ben een experimenterende coke-gebruiker en ik vroeg me af wanneer je moet gaan oppassen voor een overdose.... ik weet da je met een grammetje niets kan misdoen op een avond, maar hoe zit het dan met 2 gram? en hoe voel je dat je genoeg/teveel binnen hebt? alvast bedankt, rooibaart."
"Weed werkt op je suikerspiegel. ben je te stoned, voel je je heel flauwtjes, net zoals mensen die problemen hebben inde zin van een te lage suikerspiegel. De beste oplossing is dus inderdaad SUIKER: cola, koekjes, snoep, chocolade, .... Ook frisse lucht niet onderschatten. Ik wordt soms ook wel es draaierig in een overbevolkte coffeeshop. Gewoon even een luchtje scheppen. peace, R"