Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond, Uit mijn ervaring met 6APB (150mg+50mg redose na 5 uur) heb ik gemerkt dat ik de energie mis die ik vroeger van 4FA kreeg. Zou de combinatie 6APB met 4FMA ervoor zorgen dat ik de energie krijg die ik wil?"
"PsyTekZ zei: Nee want dan mix je uppers en dat verhoogt de kans op een hersenpan die aan het koken gaat plus dat de dip ook zwaarder zal aankomen. Kan je beetje vergelijk met MDMA en speed. Is ook niet echt gezond. Over de 2 middelen die jij aangeeft is ook nog bitter weinig onderzoek naar gedaan. Klik om te vergroten... Dat vermoeden had ik al, van 6APB krijg ik (gelukkig) geen dip. Zou jij nog een alternatieve RC kennen die overeenkomt met de oude 4FA?"