Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb afgelopen weekend voor de tweede 4-FMP gebruikt. Daarvoor had ik het op 30 mei gebruikt, dus voor het eerst. Die keer op 30 mei werkte de drugs tijdens het feest perfect, maar zodra ik weer in de trein terug naar huis zat begon ik misselijk te worden met een naar samengekrompen gevoel in mijn maag. Ook begonnen mijn handen en gezicht te tintelen. Ik had op die avond wel een aantal biertjes gedronken dus ik dacht dat het daaraan lag. Thuis heb ik overgegeven en toen ging het beter. Afgelopen weekend besloot ik dus nog een keer 4-FMP te gebruiken (1x een capsule van 160mg), ik had me voorgenomen geen alcohol te drinken om de misselijkheid te voorkomen. Tijdens het festival ging het perfect, heel energiek en euforisch gevoel. Ik had de capsule rond 15:30 genomen, tegen 22:00 werd ik wel wat vermoeid maar bijnemen vond ik niet nodig (Feest was om 23:00 afgelopen). Alles ging perfect totdat ik weer in de bus naar huis zat. Daar kwam het tintelende gevoel weer samen met de misselijkheid en zwaar gevoel op de maag. Ik heb de busreis volgehouden door niet te praten en enkel uit het raam te kijken, zodra ik begon te praten met iemand werd de misselijkheid intenser en dacht ik dat ik moest overgeven. Eenmaal thuis heb ik mezelf even laten overgeven en toen voelde ik me al een stuk beter. Nou vind ik het erg jammer dat deze misselijkheid er elke keer bijkomt, de high van 4-FMP vind ik namelijk geweldig. Tijdens het festival heb ik niet al te veel gegeten (om 13:00 een croissantje en een beetje couscous salade en rond 19:00 een bakje watermeloen en een pannenkoek), zou dit niet genoeg zijn geweest? Als ik onder invloed van XTC/4-FMP ben 'vergeet' ik op een of andere manier te eten omdat het hongergevoel er niet is. Wat kan ik doen om de misselijkheid na afloop van het feest te voorkomen? Toch meer gaan eten (vette hap oid), of iets van Rennie of maagbeschermers gebruiken? Elk advies is welkom. Als laatste wil ik nog even toevoegen dat ik dit dus alleen met 4-FMP heb, met XTC heb ik totaal geen last van misselijkheid of wat dan ook. Ook al is de laatste keer dat ik XTC heb gebruikt in april dit jaar. Het zou best eens kunnen dat mijn maag er gevoeliger voor is geworden en dat ik er met XTC nu ook last van heb."
"Meer eten ga ik de volgende keer sowieso proberen te doen. Het vreemde is alleen wel dat ik pas misselijk word op het moment dat ik weer in de bus/trein zit. Bij tussenstops van de bus gaat het ook veel beter als ik even rondloop, maar zodra ik weer zit komt de misselijkheid weer."
"Timmie94 zei: misschien is het een net iets te hoge dosis voor jou. Ik kan me ergens wel voorstellen dat als je lichaam barst van de energie en je dan stil moet zitten het gaat focussen op andere dingen, bijvoorbeeld dus je lege maag wat als misselijkheid aan kan voelen. Probeer de volgende keer eens 140mg. Voor een vriendin van mij maak ik ook altijd veel lager gedoseerde capsules omdat zij anders misselijkheid ervaart (en hartkloppingen). bij een lagere dosis heeft ze hier al nauwelijks meer last van. Klik om te vergroten... Dat zou ook best eens kunnen inderdaad. Ik weeg 65 kilo, dus ik ben ook zeker niet de zwaarste. Ik zal ook proberen wat uit de capsule te halen zodat ik rond de 130mg zit ipv 160."