Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, Ik heb wat vragen over de bijeffecten van XTC. Ik heb nu 3 x XTC gebruikt, 1x gele sterretjes en 2x witte dominos. Beide keren alles laten testen, normale dosering (halfje per 4 uur) wat bij deze pillen ongeveer 100 mg is. Zelf weeg ik 80 kg. Daarnaast nooit gecombineerd met iets als alcohol o.i.d. en altijd voldoende water gedronken (1 tot 2 glazen per uur ). Nu is het zo dat de afgelopen twee keren dat ik het gebruikt heb, beide keren met witte dominos. Niet optimaal voelde. Ik voelde me misselijk, ene keer koud andere keer warm, raar gevoel in mn maag, stijve spieren en redelijk depri. Helemaal niet de bedoeling natuurlijk als je dat spul gebruikt. Nu is mijn vraag, waar kan dit aan liggen en hoe kan ik zoiets voorkomen? Het kan zo zijn dat het oververhitting is, water over me heen gooien heeft matig geholpen namelijk. Kan het aan de soort pillen liggen, met de gele sterretjes (mijn 1e keer) had ik namelijk nergens last van. Ik zou het namelijk nog wel een keer willen proberen, maar dan gewoon met een chill effect de hele dag. Iemand ervaring met deze symptomen of weet iemand waar het aan kan liggen?"
"Na het innemen van de pil voel ik het rustig opkomen. Voor hoe vaak ik het ervaren heb, is het niet meteen erg. Het begint rustig zoals de pil inwerkt en als ik merk dat ik me een beetje matig voel koel ik mezelf maar dit nare gevoel blijft terugkomen. Over de duur van het effect, na 4 uur is mn top inderdaad weg maar is het effect er nog licht. Als de nieuwe pil dan inwerkt is het effect weer volledig terug, jammer dat deze de afgelopen keren niet optimaal waren.."