Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, dit is mijn eerste keer hier en ik weet niet of ik het goed doe. Mocht ik het fout doen meld het even en bij deze alvast mijn excusus. ik ben een ervaren speed gebruiker, maar wat ik vanacht toch heb mee gemaakt. Ik hoop dat iemand me kan helpen door uit te leggen wat er is gebeurt. Eerst wat info over mezelf. Ik ben een jongen van 21 jaar met veel drugs ervaring. Niet om het stoer doen ofzo, ik ben iemand die constant op is naar een kick, en hou ervan om mijn grenzen te verleggen. Mijn ervaring qua speed is heel groot, ben er anderhalf jaar verslaafd aan geweest. Ben nu al een half jaar gelukkig niet meer op dat niveau. Ik snuif nu alleen nog in het weekend varierend van 1 tot 3 gram per weekend. Nu mijn probleem: afgelopen nacht kreeg ik het na ongeveer 1 g (en 2 bier) (3u over gedaan) heel erg benauwd kreeg. Toen ik op wou staan om naar buiten te lopen voor frisse lucht, kwam er opeens een grote druk op mijn borst. De maat die bij me was heeft me toen naar buiten begeleid. Nog geen 10 minuten nadat dat gebeurt was. Begonnen mijn handen, voeten, tong, lippen en gehemelte opeens te tintellen. Nog eens ongeveer 10 minuten later, kreeg ik het gevoel dat er een touw om mijn pols geknoopt zat. Daarna volgde ook mijn andere pols en mijn enkels. Even later zat er geen kleur meer in mijn handen en ook niet in mijn gezicht volgens mijn maat. Die druk en het getintel heeft zeker 2 uur aangehouden. Nu zijn we bijna 8 uur verder en mijn handen tintellen af entoe nog steeds en mijn keel is van binnen opgezwollen waardoor ademen heel moeizaam gaat. Ook ben ik duizelig als ik sta. Ik heb vanaf het moment vn benauwdheid ook niks meer gebruikt. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat er aan de hand is. De reden dat ik er hier mee naar toekom en niet naar een dokter is omdat ik als de dood ben voor dokters en alles in die richting. Mvg, someone"