Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben Tom, 34 jaar en cocaïneverslaafd. Ik gebruik nu toch al 7 jaar, de eerste 3 jaar vrij veel, 5 gram per week ongeveer. De laatste tijd gebruik ik minder maar toch raak ik er niet helemaal van af. Ik kan het meestal een week of 2 volhouden maar na weken word ik chagrijnig en opgefokt, dan haal ik 2 gram en die gebruik ik in 1 avond op, gewoon thuis alleen, even helemaal weg van de wereld. Op het moment dat ik gebruik vind ik het echt lekker, ik snuif veel en snel, 2 gram is op uurtje of 3 weg. Dan lig ik heel de nacht wakker, steek ik allerlei gekke ideeën in Mn hoofd en de dag erna ben ik zo mak als een lammetje, en dan kan ik er weer week of 2 tegen. Ik ben getrouwd en heb een prachtige dochter, ben dolgelukkig dus daar ligt het zeker niet aan. Heb een goeie job, geen financiële problemen een leuk huis, alles wat ik maar wensen wil en toch heb ik nood aan cocaïne, het is een visieuze cirkel waar ik maar niet uitraak. Mochten mensen zich hier in herkennen dan hoor ik het graag.."
"Klein Pierke zei: HM. Er moet toch een reden zijn? Als je 2 weken zonder kan maar toch die drang krijgt. Al geprobeerd om het te verleggen naar iets of zaken geprobeerd waar je u energie in kwijt kan ( fitness, krachttraining, ..). Ik snap wat je bedoelt. Nam het ook vroeger maar dan omwille van een vlucht uit bepaalde situaties waar ik me van bewust was. Niet zomaar... ) . Als je het liggen hebt moet het op. Zo werkt c nu eenmaal als je het buiten sociale kring begint te nemen . Toevallig geen add of adhd of.. dit kan een reden zijn waardoor het je rustiger maakt voor even maar daar bestaan andere oplossingen voor. Klik om te vergroten... partyhardyx zei: Ik heb dit ook. Drugs blijft altijd een soort van rol spelen in mijn leven. In goede en slechte tijden. Ik zie het als fases. Dan gebruik ik een lange tijd heel veel en vaak, dan tijdje weer minder of even niet. Maar kom ik er nooit langer vanaf dan 3 maanden ofzo. Tot nu toe. Ik gebruik trouwens verschillende soorten drugs. Voor de rest net als jij ook gewoon een “normaal” leven. Geen moeilijke tijden of reden voor mijn gebruik. Ik zie het altijd als een soort van los gaan. Even van de realiteit weg (terwijl mijn realiteit niet kut is ofzo) Maar als je dan zo’n sos avondje hebt, drink je er dan bij? Of alleen sos. En met vrienden? Of altijd alleen zegmaar? Groetjes Klik om te vergroten... Neen, ik drink er geen alcohol bij, enkel een pak kauwgom . Altijd alleen omdat ik tijdens het gebruik helemaal niet overdreven sociaal word zoals velen, maar net het tegenovergestelde, ik krijg er geen woord meer uit, terwijl anders Mn mond niet stilstaat"
"Koffieboon zei: @Tomsluis in ieder geval 'netjes' dat je het enkel bij coke weet te houden. De combinatie met alcohol is nog veel verslavender, schadelijker en acuut gevaarlijker. Misschien een optie om eens langs de huisarts te gaan en wat aan je probleem te doen. Ik vind het ten eerste al heel moedig dat je je probleem erkent. Ten tweede maakt het willen oplossen van je je probleem, je een winnaar die zichzelf wilt verbeteren! Klik om te vergroten... Het is zeker niet dat ik geen alcohol drink hoor, maar niet (meer) in combi met coke, vroeger wel, in het uitgaan, dan snoof ik 3 gram en kwam smiddags om 14u thuis, maar dat is gelukkig voorbij, ook totaal geen zin meer in die zooi. Als ik nu een glaasje wijn ofzo drink krijg ik ook niet per se de zin om te gebruiken, staat bij mij echt los van elkaar. Kan bij alcohol makkelijk stoppen na 2 of 3 glazen doet me helemaal niks, terwijl ik bij C de zak zou uitlikken bij wijze van spreken."