Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je mag een 5-tal plantjes hebben. Oké...mijn onwetendheid; 2 zaadjes komen niet op. 1 plant breekt in augustus, door de zwaarte van de takken af. 2 planten halen de eindstreep. Maar nu; wat een megaveel werk is het om al die toppen een beetje binnen de tijd te knippen. Dit ga ik eenvoudigweg niet halen. Hebben jullie nog tips (of tijd over)? Zouden er dames van de kappersacademy zijn die nog wat schaaruren moeten maken? Tips voor m'n tops welkom. Hoe doen jullie dat?"
"Deze polderyup weet niet zo goed waar te beginnen. Zoveel YouTube filmpjes en dit prachtige forum. Dagen zou ik me hier kunnen inlezen, maar hoe makkelijk zou het zijn als er iemand in de buurt van Sliedrecht/Gorinchem waarmee ik poosje kan kletsen en me de tips en tricks van wiet kan bijbrengen. Dus eigenlijk is dit een contactadvertentie (grapje)"