Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ben zelf nu 1,5 jaar verslaafd aan de g, ongeveer 65 ml per dag. Kan weleens variëren ivm nachtjes doorhalen. Heb nu 300 stuks baclofen 10 mg, 28 stuks lyrica 150 mg, 60 stuks lyrica 75 mg in huis. Ook nog 100 stuks seroquel 25 mg plus 100 stuks diazepam in huis en nog ruim 2l ghb. Weeg 100 kg, bloeddruk is constant 150/100 en hartslag rond de 100. Kan iemand mij advies geven over welke combi je er vanaf helpt en vanaf blijft? Ben er klaar mee, heb een veel te mooi leven en als ik door ga verneuk ik alles. Groeten Toine"
"Goedemiddag, Korte introductie, Ben 33 Jaar en nu 1,5 jaar verslaafd aan de g. Ik heb de volgende dingen in huis: 300 stuks baclofen, 28 stuks lyrica 150 mg en 60 stuks lyrica 75 mag + 90 stuks seroquel 25 mg. Ook nog ruim 2l ghb. Kan iemand mij een afbouwschema geven? Ik weeg 100 kg, lever en nierfunctie zijn goed. Groeten Toine"
"Hoi bedankt voor de reactie. Ik heb een plan, heb nog genoeg vrienden die alleen maar een joint je roken en 1 keer in de 6 weken op stap gaan. Ben zelf ook altijd zo geweest en daar wil ik terug naar toe en het zal me lukken ook. De motivatie is 100% reken daar maar op. Groeten Toine"
"Dat gaat helaas niet werken, doe al 1,5 jaar diazepam om s'nachts niet te pakken."
"Wat voor info zou ik nog meer moeten geven dan? Bloeddruk is 150/100, hartslag gemiddeld rond 100. Bij kentron Breda wil men geen baclofen geven. Wil er vanaf blijven! Pas werken niet om ervan af te blijven. Heb een veel te goede baan + koop huis. Kortom er staat nogal wat op het spel."
"Goede avond, Ben vrijdag bij de verslavingsarts geweest bij novadic Breda. Ik heb zelf nu 90 stuks baclofen 10 Mg 30 stuks van 25mg + 28 lyrica 150mg en honderden diazepams. Ik alles netjes meegenomen en ze kende lyrica niet eens. Baclofen wordt alleen maar gegeven tijdens de detox. Nazorg dosissen geven ze niet, daar zijn ze gestoord. Ik weet er zelf nog meer van dan die arts. Mevr Engels. Er schijnt in Roosendaal een arts te zijn die dat wel doet. Als ik hem dat vraag of ik zijn naam hier mag posten zouden jullie daar dan wat aan hebben? Groeten Toine"