Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, 2 jaar geleden kwam mijn oude vriendengroep ermee om mdma te gebruiken. 1 zoān maat zat in de drugs wereld en wist wel het nodige ervan. In mijn omgeving en op festivals hoor ik dat iedereen likjes mdma neemt terwijl ik het nog nooit op deze manier heb gedaan. Ook als ik het uitleg kijkt iedereen mij raar aan, dus k ben nou wel benieuwd of iemand hier iets vanaf weet. Mijn maat deed het als volgt: hij had een weegschaaltje bij zich, zakjes mdma kristal poeder vorm en echte coca cola. Hij vertelde dat de echte cola voor de smaak was zodat je de mdma niet proefde. Tijdens de eerste dosering woog hij wat mdma af en dit deed hij dan in een cola glas. Hij vertelde erbij dat we dit met zān alle 3 keer moesten doen om de bepaalde tijd. Hij gaf ook aan om speentjes te gebruiken etc. Heeft iemand het ook op deze manier ooit gedaan, zo ja hoeveel dosering deden jullie die 3x en hoe heet deze methode überhaupt? Na 2 jaar ben ik er toch benieuwd naar, want op festivals weten ze zelf van niets. Thanks als je meer weet!š¤£"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Mensen die MDMA kristallen gebruiken op een feest gebruiken vaak manieren als likken aan een kristal of je vinger natmaken en dippen in de mdma. Deeltjes van Mdma kristallen in je drinken doen kan ook. Lijkt me iig vrij goor. De ander neemt mdma dmv xtc pillen. Over het algemeen is het met deze manieren vrij onduidelijk hoeveel MDMA je neemt, tenzij je van te voren weet hoe puur de mdma (of je xtc pil) is en je inderdaad de boel afweegt voordat je het neemt. Doe je dat niet is het dus een gok hoeveel je neemt en is de kans op te hoog doseren groot. Puurheid en gewicht zijn dus belangrijk om te weten hoeveel je neemt. Een 2e of 3e dosis nemen gebeurt regelmatig, maar dan blijft het bovenstaande gelden. āSmaakā eraan boeit vrij weinig, het is hoe dan ook ranzigš Klik om te vergroten... Iedereen ervaart het natuurlijk anders maar echte cola hielp bij mij echt. Je proeft er oprecht niks van haha"