Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geneesmiddel zei: Dit dus. Je gebruikt het al een tijdje, heb je er wat aan gehad? Ga zelf beginnen aan een NAC kuur na super veel goede berichten op Reddit te hebben gelezen. Voor sommige is het bijna weer of ze de eerste keer beleven of in ieder geval heeft het veel magie teruggebracht. Ben van plan eenmaal per twee dagen 600mg te nemen en 16 juli op Dominator te gebruiken, dat is twee maanden en dus 30 capsules. Ben benieuwd of er hier nog meer mensen met ervaring zijn? Zou het toch beter zijn iedere dag 1 capsule te nemen ipv eens per 2 dagen? Bevindingen zal ik uiteraard delen 😎 @Zeehond Welke doseringen houden je vrouw en jij aan? Klik om te vergroten... Ben heel benieuwd. Zou je je ervaring willen delen?"
"Ik test m'n xtc al bijna 20 jaar, en al 20 jaar is dit een grote fabel. Recent bewijs: DIMS Jaarbericht 2021 - Trimbos-instituut Drugs Informatie en Monitoring Systeem (DIMS) www.trimbos.nl In het Drugs Informatie en Monitoring jaarbericht staat heel duidelijk dat '9 op de 10' pillen alleen MDMA bevat. De andere stof is dan soms speed, soms een research chemical of iets anders. Zo klaar als een klontje, dus waar komt in hemelsnaam die fabel vandaan"
"Hey kipzonderkop, tof om je zorgvuldige bericht te lezen. Ik sluit me aan bij wat Miraculeus zegt: elke trip is anders. En misschien speelt de vermoeidheid van meerdere dagen festival ook een rol. Je zou eens kunnen kijken hoe het voor je is als je 1-1,5 mg per kg lichaamsgewicht in 1 keer neemt. In jouw geval dus 90-135 mg. Zodat je meteen op het goede level zit. Met XTC heb je ook te maken met een bepaalde treshold-dosis voordat alles echt magisch begint te werken Hoe klinkt dat voor je?"
"Trippi zei: Ik denk ook dat het effect waar mensen naar streven en wat "lekker gaan" genoemd wordt, eigenlijk vaak al een overdosis is. Als je het goed doseert is het helemaal niet zo heftig. Klik om te vergroten... True that! Ik (60 kg) heb gisteren na een jaar pauze eens de 'normale' hoeveelheid gebruikt (halve pil, 85 mg) ipv over de dag de gehele pil te gebruiken (170 mg). Dat was vrij mild en mellow. Toen ik thuiskwam kon ik zelfs een boterham met enorm stevige korst makkelijk wegkrijgen. Dat had me na die hele pil echt niet gelukt. Ergens vond ik het ook wel jammer dat ik niet zo super lekker ging, maar volgens mij is het precies wat je zegt. Want met die 170 mg zat ik over de geadviseerde hoeveelheid"
"Punt vooraf: Weet niet of het ok is om dit topic een grote kick te geven? Dit weekend was het weer zover. Twee vrienden zeiden stellig dat xtc iets anders is dan mdma, omdat ''in xtc vaak speed zit''. Misschien is dit wel de grootste fabel in de drugwereld. Waar komt dit in hemelsnaam vandaan?! Was dit ooit (20-30 jaar geleden) zo?"