Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb mn leraar Nederlands beloofd een spacecake te maken die we dan met un paar gasten zullen gaan opkanuh Op diverse sites zie ik 1 gram wiet per persoon. We zijn niet van plan er te veel in te stoppen, omdat we daarna ook nog les hebben :P Mijn vraag is dan ook...hoeveel gram zou er dan ongeveer in moeten? Ik schat zo tussen de 1 en 5 gram wiet. Ook hoorde ik van iemand dat je wiet kunt kopen die al in kruimels is gehakt. Iemand die hier de prijs van weet? Gr, Tim_214"
"brommer-nozem zei: zie mijn topic over spacecake met de titel : "spacecake beginnersvragen" Staat genoeg in. Maar ik heb 2 vragen voor je: heb je ooit eerder geblowd? hoe oud ben je? Klik om te vergroten... Ik heb wel eens geblowd maar niet erg vaak. Ik weet niet of andere gasten geblowd hebbe maar geloof het wel...Mn leraar vertelde wel dat hij wel eens aan een waterpijp had gehange, en volgens mij lijkt dat wel op mekaar Ik ben 16"
"brommer-nozem zei: ok, maar hoe hard wil je gaan? lees maar ff in mijn topic het trip report en post dan es weer Klik om te vergroten... goeie report Ja ik was niet van plan zo hard te gaan :P heb na het vak namelijk nog 2 uur les :P Gewoon een licht gevoel maar er niet te veel van eten om te voorkomen dat het net gaat als bij jou :P ut is daarna wel weekend dus ik ken wel uitslape"
"yellowmoon zei: dat zal niet lukken vriend jullie gaan zo hard spacen dat jullie nietmeer aan de les ofzo gaan denken effect slaat pas na een 30 40 minuten in en dat duurt nog een zeker 3,4 uurtjes minstens volgens mij is een voorgedraaide jointje veel betere idee hoewel effect anders is Klik om te vergroten... Ook als je dr maar un beetje in doet?"