Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Temgesic heb ik gebruikt, maar Suboxone is beter. Bevat m.i een opbeurend stofje extra. Ben net snel gedetoxed en heb nu Naltrexon.Pffffffffff.............valt niet mee, moet er een paar jaar mee doorgaan, maar werken doet het zeker. Heeft wel zn nadelen!!!!! Don't use, you can die!!!!!!En draag je "bandje" just in case.......! En "Lang leve Edocra".."