Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedeavond, Ik ben sinds een maand of 3 nieuw met coke. In het begin kreeg ik van m'n dealer vooral brokjes, maar nu laatst kreeg ik enkel poeder. Zit er verschil in hoe je het krijgt van je dealer, of kun je daar eventueel iets van afleiden? Ik kom uit Vlaanderen, en heb tot nog toe geen andere dealer gehad, omdat ik tot nog toe wel tevreden ben over de kwaliteit. Nu is het poeder wel minder bitter, en heb het gevoel er minder "mondgevoel" bij te hebben. Ik durf nogal moeilijk een test eventueel te bestellen, aangezien ik nog thuis woon, en de verschillende testen die hier worden beschreven, wil ik ook niet echt aan beginnen, met het risico dat ik m'n gram verbrol. Alvast bedankt voor de ev. reacties! Groetjes, Thuuro"