Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai hai voor een vriend opzoek naar een kaartje heb je een kaartje over? Laat het me even weten!!!"
"Hai hai ik heb een vraagje voor de dames onder ons die 3M gebruiken en ook anti conceptie hebben. ik heb zelf de prikpil en dan word je eigenlijk niet meer ongesteld. Maar zodra ik gebruikt heb word ik ongesteld. zijn er meer meiden die hier last van hebben?"
"Hai ik loop nu al een tijd met de vraag rond of je coke kan versnijden met Ritalin. Wie kan mij helpen en een antwoord geven op mijn vraag"
"plex zei: Waarom zou je coke willen versnijden met ritalin? Je wilt het toch niet gaan verkopen he?😉 Zou gewoon moeten kunnen maar belast het hart onnodig extra en zal het effect er niet beter op maken (neestal met stims mixen), niet geadviseerd dus! Klik om te vergroten... Nee ik wil niet gaan verkopen maar gezien ik nog Ritalin heb liggen thuis en ik me afvroeg of coke daar mee versneden kan worden voor het geval je misschien niet meer zo veel heb snap je"