Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ze zijn zeker online te vinden.. Alle benzo's.. Je moet alleen ff zelf goed zoeken.. De research chemicals zou ik zelf eerlijk gezegd niet voor gaan. Heet niet voor niks research chemicals en bij te veel kan het zomaar gebeuren dat je niet meer wakker word"
"Vladimir1978 zei: Een deel van de RC benzos is wel degelijk door farmaceuten ontwikkeld. En dus ook getest. Ze zijn alleen niet op de markt gebracht (clonazolam) omdat ze te potent waren of wat dan ook. Kan je volgens mij allemaal wel op wikipedia vinden. Anders psychonautwiki.org Klik om te vergroten... Vladimir ik raad je de research chemicals zeker af. Ben er 3goede bekende doorr verloren . Forensisch onderzoek wees uit dat dat de oorzaak was. Pas er aub mee uit Ik kan je er alleen maar voor waarschuwen wat je ermee doet is aan jezelf. Geloof me die chemicals research zijn voor proefkonijnen."
"Dopemonster zei: Mag ik zo vrij zijn om te vragen aan welke rc's ze zijn gestorven? Ik vind dat heel erg voor je hoop oprecht dat ze niet teveel pijn hebben geleden Klik om te vergroten... Weet niet precies welke ze namen ze allemaal. Maar research chemicals het woord zegt het al je bent proef konijn. Er staat ook duidelijk bij voor laboratorisch onderzoek en niet voor consumptie. Iets te veel en je raakt in coma en word nooit meer wakker. Straus het internet af voor de echte benzos je gaartze echt vinden na lang zoeken .maar 80% daar zijn oplichters en leveren niet na betaling dus pas daar voor op aub"
"Proxima zei: Kwam dat door de benzo's alleen of was er sprake van multidrug gebruik of andere onderliggende problemen? Benzo's zelf zijn relatief veilig als in dat je er niet snel een overdosis van kan nemen. Wel kan je door een te grote dosis voor enkele dagen in coma raken. Barbituraten daarentegen staat er wel bekend om hun mogelijk dodelijke gevolgen bij verkeerd gebruik. Ik zou graag wat bronnen zien van jouw beweringen zodat ik mijn kennis beter op orde kan brengen. Klik om te vergroten... Enkele dagen in coma bij teveel benzo's? Dat kan jaa.. Maar er is ook een kans bij teveel benzo's inname dat je in coma raakt en je hart ermee stopt.. En geloof me die research chemicals zijn zeker niet onschuldig bij verkeerde of teveel inname. Maargoed ik reageerde op de topic om te waarschuwen dat ik 3mensen ken die aan de research chemicals zijn overleden om te waarschuwen voor het gevaar ervan. Neem ze zelf ook weleens hoor maar onschuldig zijn ze zeker niet.. Fijn weekend"
"Toevallig iemand bekend met vloeibare lorazepam.. Lees veel online maar veel verschillende ervaringen"
"De hoeveelheid om het te nemen. Mij is gezegd 1@2 druppels.. Maar merk daar helemaal niks van. Heb genoeg lorazepam pilvorm op dus weet hoe de werking is. Voel lichtelijk iets na 8@10 druppels is dat normaal omdat ik jaren de pilvorm heb gebruikt?"