Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Even voor de duidelijkheid Ben op me 16de echt begonnen met Blowen. Op me 15de weleens geprobeerd. Rond me 17e en half , Begon ik Full Time met blowen elke dag Kreeg een goed betaalt fulltime aangeboden dus had het geld Ervoor , en had bijna geen tijd meer om met me vrienden Te blowen. Heb dat ongv vanaf Juli tot Setember of October gedaan. Merkte dat ik gewoon niet meer stoned werdt. Was al weleens 4 dagen gestopt maar al snel was me Tollerantie weer te hoog dus deed het alleen op Me Vrije Dagen nu met vrienden dus 3 x per week Werdt weer Lekker Stoned Daarna weekje op Vakantie geweest Toen ik terug was werdt ik nog stoneder heerlijk! Paar maanden verder in December Ik en een goeie vriend merkte dat we Steeds meer nodig hadden Om Stoned te worden we pleurde er bijna een hele Gram in soms wel 2 In Midden Januari had ik en een goeie Vriend van me best wel veel gerookt. Dat we de dag erna helemal niet meer Stoned werden. Toen besloten we om een maand te Stoppen En het af te Sluiten met een Spacecake Dat was vrij heftig maar echt Leuk! Toen kwam het toch weer 3 keer op ons pad. Laaste dag was echt niet normaal We kwamen opeens een familie lid tegen Die wiet had rookte een joint met hem voelde niks Dus kwamen opeens in een kroeg terecht wat Bacardi Cola’s gedronken Besloten opeens on Spacecake te halen En daarna vroeg een Vreemde man een sigaret voor ze Joint En zaten we opeens met ze alle te Blowen Daarna zijn we echt gewoon 1 Maand gestopt. En daarna alleen blowen in het weekend. Nog steeds eigelijk Hoewel ik deze week wat vaker geblowt heb. Maandje verder helemaal blij en zenuwachtig Rookte ons eerste jointje wat dus slechte kwaliteit wiet Was , dus het viel tegen. Weekje later werdt ik 18 en besloten we om Naar een Goeie Coffeeshop te gaan met goeie kwaliteit de 2de Kamer. We waren lekker Stoned/High daarna kwam er nog een Vriend pVan ons met ze 3e Lekker Stoned Leuke avond Nu Blowen we al bijna 2 maanden ongv weer. Alleen Vorige week Zaterdag had ik nog niet zoveel Gegeten en ging blowen met een vriend dacht het zal wel. Grammetje White Choco Block gehaalt van de Boerenjongens 1ste joint ging goed lekker lachen met ze 2e en druk. Voelde me wel een beetje misselijk. Toen gingen we van de stad naar Amstelveen Had even een kut moment want dacht dat ik iemand zag waar ik dus nog geld schuld bij had wat ik pas volgende Week kon betalen , bleek hem niet te zijn. Opgelucht er was plaats we gingen zitten en een Joint Draaien. Waren buiten rookte hem. We waren behoorlijk Stoned dacht ik draai erachteraan Meteen een nieuwe , daar gingen we blow spelletjes Mee doen 2 tot 3 Poffs nemen in houden en doorgeven Uitblazen tot hij weer bij jou was 3 keer ongv gedaan. En heb het geweten hoor werdt steeds meer Stoned. Toen ik realiseerde dat ik goed bad aan het gaan was. Dat was ik ook wat gegeten en gedronken in de Snackbar daar ging ik helemaal bad. Toen we er uit waren kon ik de frisse lucht erg waarderen. Niet gekots die dag maar ging wel goed bad die dag. Alleen nu heb paar problemen. Denk nu beetje na als ik ga blowen ga ik bad. En het komt nu best wel hard aan sinds ik bad ben Gegaan wordt ik veel Stoneder dan ervoor Heb het nu weer paar keer geprobeerd En merk dat het meestal hard aan komt ( Niet altijd maar meestal wel ) en ik een beetje kut stoned wordt niet erg leuk of hem te hard Trip dat het niet meer Leuk is. Het is nu 3 keer ongv goed uit gepakt De rest wat minder Merk als ik met vrienden ben het wel wat beter uit pakt Maar ook niet altijd. Heb ook hasj ipv wiet geprobeerd geen succes. Was ketama hasj maar dat was enorm sterk. Rookte ervan was goed stoned maar daarna tripte ik Hem te hard dus ging me nest in. Was toch al S’nachts. Gisteren ook weer bijna bad gegaan tripte hem weer te Hard. Ik en me maat hadden in de middag 2 Joints met Afgaan Kush gerookt pakte wel goed uit lekker stoned Relax Happy. Maar nog steeds anders stoned dan voor ik bad ging. Toen het uitgewerkt was werden we erg slaperig Logisch Kush is indica. S’avonds rond 6e of 7e Besloten we om hasj te roken Die ketama. 2 Jointjes gerookt waren allebij echt High. Alles was mooi we leken te zweven ofzo. Maar toen begon ik weer te hard te trippen en Beetje bad te gaan. Ging richting huis geprobeerd te kotsen lukte niet. Ben in me buurt naar een parkje gegaan en van de Natuur gaan genieten deed wonderen ben gelijk Uit me Soort van badtrip weg gegaan. Ging naar huis Later pak langen vingers en wat Drinken Gepakt en op het Balkon zonsondergang bekeken. Voelde me niet meer zo kut. Alleen even toen me pa binnn kwam en weer over alles Ging zeuren begon weer beetje misselijk te worden. Dus liet zien dat ik er geen zin in had. Hij vondt me beetje raar bezig ben naar me kamer gegaan. Normaal zou ik dat nooit doen maar hij verpeste me Vibe Een beetje en had geen zin om daar over me nek te gaan. Toen ik eenmaal in me kamer was ging alles weer goed. Alleen ik vraag me af waarom ik sinds ik bad ben gegaan Me beetje kut voel als ik blow of enorm hard trip dat het niet meer leuk is. Ben in me begin jaren vaker bad gegaan. Nooit iets aan de hand En in februari nog bad gegaan na een lange tijd niet bad gegaan tijdens een Concert had niks gegeten en Rookte Een dikke Joint terwijl ik net een Maand gestopt was. Toen het afgelopen was ging ik goed bad Alles eruit Gegooit. Maar de volgende keer toen ik blowde had ik dit niet. Misschien ook omdat ik toen ik even 2 weken niet Geblowt had? En deze keer de dag erna meteen? Dus hoe kom ik van dit rotte stoned of te hard trippen stoned dat het niet leuk meer is af? En gewoon hoe het ervoor was? Sorry voor het Lange verhaal maar dacht ik vertel even Alle details voor de zekerheid. En hoop dat jullie antwoorden kunnen geven?"
"acht.zes zei: Lol, Heel verhaal, heb het meeste niet gelezen maar ben doorgescrold naar het eind. Tja. je bent gewoon bang dat je bad zal gaan al voor je gaat blowen. En aangezien blowen je gevoelens versterkt.... is een en ander gewoon logisch. Klik om te vergroten... Ja wou gewoon alle details zeggen. En ben vaker bad gegaan nooit dit probleem Gehad. Dus hoe kom ik hier vanaf?"
"acht.zes zei: Tja. Heel gemakkelijk gezegd moet je je dus geen zorgen maken om bad te gaan voordat je gaat blowen. Maar een en ander zit dus in je systeem en gaat dus bijna volautomatisch, dus hoe krijg je dat er weer uit.... Blowen versterkt dus je gevoelens. Je bent een paar keer bad gegaan en je hersenen hebben inmiddels een link gelgegd tussen blowen en bad gaan. Voordat je gaat blowen ga je je dus al druk lopen maken van ik hoop net dat het weer fout gaat. En juist omdat je die gevoelens al hebt worden die versterkt en voel je je niet op je gemak wanneer je dan stoned bent. Een soort vicueze circel dus. Dit begrijpen is al de helft, loslaten de rest. Klik om te vergroten... Thanks heb je advies vandaag opgevolgd. Vandaag dacht ik zo van heb een Flinke grote Pizza met me maat gedeelt heb genoeg eten En drinken bij me en had zo het gevoel van Ik Hou van wiet ga heus niet bad. En lekker Knetter Stoned zonder bad te gaan Afgaan Kush en White widow lekker Combinatie Maar misschien moet ik verlopig wel ff’ntjes Tijdelijk Van die sterke soorten hasj en wiet afblijven"
"Hoi Ik heb een vraag over Bad gaan op Cannabis Ik blow ongv sinds me 16de nu sinds kort 18 Blowde vroeger erg vaak Merkte dat het te veel werdt en niet meer stoned werdt en een maandje gekapt. Nu alleen in het weekend. Maar merk dat ik sinds ik weer begonnen Ben lijkt of ik gevoeliger voor bad gaan ben? Sinds ik weer begonnen ben toch weer 2 Keer bad gegaan. 1ste keer pas geleden na ik weer begonnen Was tijdens een Concert had nog niet Zoveel gegeten 1 voor de show ( Hasj) 2de tijdens ( Wiet) Later stoken we De 3de op ( Wiet )en dat Was een erg dikke dikker Dan ik gewend Was want na stoppen gaat je Tollerantie Ook omlaag en merkte dat ik Toen best wel Een Lege Maag had. Ging voor de rest eerst goed alleen was Echt Knetter maar de Laaste 10 min ging ik Helemaal slecht. Toen ik bijna thuis was het er 2 keer in Kleine beetjes uitgekotst 2de keer was gisteren We hadden bin Coffeeshop boerenjongens 1 Gram White Choco Block Hasj gehaalt Had nog niet zo veel gegeten laaste keer was al paar uurtje’s geleden En boerenjongens heefd erge sterke hasj We Hadden 1 Jointje Gedraait ging voor de Rest goed, alleen heel klein beetje Misselijk maar ging niet slecht. We gingen de Metro in en Dacht dat ik Iemand zag waar ik geld Schulden bij had Terwijl ik het geld pas volgende week heb. Liep helemaal te stressen blijkt dat het Iemand was die op hem leek toen was ik Weer rustig ging ik een Jointje in de Metro Draaien. We rookte hem toen we buiten waren op Een Schoolpleintje, na dat hij op was Draaide ik meteen een nieuwe. Dat was onze laaste , we rookte alles ging Goed, alleen toen gingen We blow Spelletjes doen 2 Dikke trekken nemen Inhouden en doorgeven tot hij weer bij jou Was uitblazen na paar keer hadden we er Genoeg van hij kwam heel erg hard aan ik Was Stoned als de tyfus en werdt maar Stoneder toen besefde ik dat dat niet goed Was en me vriend zei dat ook. Gingen na een Snackbar eten bestelde Meteen een sportdrank. Alleen toen begon ik echt bad te gaan in de Snackbar begon helemaal fout te gaan Toen ik me eten op had zei ik tegen me Vriend kom we gaan neem je eten mee ik Ga bad toen ik eenmaal buiten was ging het Beter later ging het weer slecht. Probeerde Het er paar keer uit te kosten Maar dat lukte deze keer niet Toen ik eenmaal weer Thuis was heerlijk Geslapen en vandaag nog alleen nog Beetje Brak Alleen dan wil ik graag vragen aan jullie Hoe voorkom ik voor de volgende keer dat Ik bad ga? En dat ik het leukste uit me Jointjes kan halen? En zou ik vandaag kunnen blowen?"
"Psychedelibee zei: Wat dacht je van wat rustiger aan blowen nu je minder vaak blowt. Als je net zo snel en veel blijft blowen als toen je het nog dagelijks deed is het niet heel gek dat je daar nu slecht op gaat natuurlijk. Zeker blow spelletjes zijn dan funest, snap daar zelf überhaupt de lol niet van maar dat zal te maken hebben dat ik een stuk ouder ben dan jij. En misschien ook gewoon geen sterke hasjes bij de boerejongens halen of heel rustig roken. Die hasjes zijn flink sterk inderdaad, ikzelf vind ze top maar niet al mijn vrienden trekken dat. En zou je aub wat meer op je interpunctie kunnen letten, want dit is echt heel vervelend lezen nu. Klik om te vergroten... Ja zal wat rustiger doen en minder vaak. Die hasjes van boeren nooit last gehad Misschien toch met voeding te maken? Heb nu avond gegeten en een crosant gegeten Voor het smoken , heb een wietje bij de Boeren gehaalt waar je melig van wordt Super Siver G13 Dus goed in me vel kom. Heb een jointje Gedraait met niet te veel Gezet en met ze 3e gedeelt en rustig aan Gedaan niet te hard gehijst , dus kijk wel hoe Het Loopt"
"Psychedelibee zei: Zo lezen heb je een voorkeur voor de stekere wiet en hasj soorten. Opzich prima natuurlijk, maar doe het gewoon rustig aan want daarmee vergroot je wel het risico op dat het weer te heftig wordt. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je niet meer zoveel kunt blowen als je gewend bent van toen je nog dagelijks blowde. En serieus, let echt even op je interpunctie gast. Dit is gewoon echt niet chill om te lezen zo... Snap jezelf toch ook wel lijkt me. Klik om te vergroten... Snap je maar wat is een interpunctie"
"Psychedelibee zei: Zo lezen heb je een voorkeur voor de stekere wiet en hasj soorten. Opzich prima natuurlijk, maar doe het gewoon rustig aan want daarmee vergroot je wel het risico op dat het weer te heftig wordt. Je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je niet meer zoveel kunt blowen als je gewend bent van toen je nog dagelijks blowde. En serieus, let echt even op je interpunctie gast. Dit is gewoon echt niet chill om te lezen zo... Snap jezelf toch ook wel lijkt me. Klik om te vergroten... Hey Het is dus goed uitgepakt gisteren. alleen wat Ik wel merkte dat het leek of ik een tijdje gestopt ben en dan weer een jointje rook. Geweldig! Terwijl ik dat allang niet meer heb. Natuurlijk wordt ik nog lekker stoned , merk alleen sinds ik bad ben gegaan , ik veel stoneder wordt als Ik nu een jointje rook dan eerst. Trouwens heb op me interpunctie gelet. Goed zo?"
"Psychedelibee zei: Dit leest een stuk fijner ja. Klik om te vergroten... Mooi! Maar hoe komt het trouwens , dat ik nu veel Stoneder wordt? , dan eerst voor het bad gaan? Welke Conclusie zit daar achter?"