Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een aantal vragen, maar ik zal beginnen met een kleine introductie / inleiding. Ik heb denk ik 5 keer in me leven XTC gedaan, 2 keer zat er 2 maanden of minder tussen maar voor de rest 2 tot 4 maanden. Ik heb altijd pillen van 200mg. De eerste paar keer deed ik een kwartje, half uur later nog een kwartje, en nam ik gemiddeld op een avond best veel (2 tot 2 en een half pil). Ik merkte dat ik alleen maar vaag werd, wel op een chille manier, maar niet dat ik blij was, dat ik moet lachen, dat alles mooi lijkt, etc. Ik ga vaak dubbel zien en wordt gewoon heel wazig, me ogen gaan dicht hangen, etc. Ook wat iedereen zegt over raketjes, fruit, etc, dat het enorm intens zou smaken heb ik totaal niet. Verder heb ik ook niet zo heel zin om te praten etc en dans ik gewoon maar een beetje (ook niet extreem veel energie). Heb lego blokjes, hulkjes, en kenzos geprobeert en bij allemaal hetzelfde. Laatste keer (afgelopen zaterdag op Rampage) heb ik het weer geprobeert. Er zaten 4 maanden tussen, en had besloten dit keer extreem rustig te nemen. Ben om kwart voor tien begonnen met een kwartje, na een uur voelde me maat hem al maar ik voelde nog niks. Anderhalf uur later (kwart over 11) weer een kwartje bijgenomen. Uur later begon ik me een beetje vaag te voelen, maar weer op de zelfde manier als hierboven, en na nog een paar uur toch maar weer een kwartje bijgenomen (was onderhand 3 uur ofzo) en toen werd ik nog vager. Iemand enig idee waarom ik niet dat hele feel good gevoel heb? Waarom ik niet alle "mooie" dingen van X ervaar? Ik zorg altijd dat ik goed en gezond eet. TLR; Voel me altijd alleen maar heel vaagt (wel chill) van X, niet dat hele feel good en dat alles chill is en voelt. EDIT: Kleine toevoeging, heb het altijd op feesten gedaan."
"Eik zei: Hoi Thelllest welkom op het forum! Ik vermoed dat het te maken heeft met hoe je doseert... Met name je eerste dosering bepaalt hoe sterk je de effecten van de XTC (werkzame stof: mdma) zult ervaren. Als je later bijneemt dan zul je het effect verlengen maar het niet heel veel sterker maken. Op gegeven moment zal bijnemen alleen maar zorgen voor meer vaagheid en niet voor meer liefdegevoel. Jouw begindosis van 50mg is redelijk laag en kan verklaren waarom je er niet zoveel van merkt. Zelf doseer ik ongeveer 2/3 a 3/4 van wat ik wil nemen in 1 keer. Als hij dan ingekicked is neem ik na 1,5 uur het laatste beetje en als het dan uitwerkt accepteer ik (met moeite) dat het voorbij is. Omdat ik een vrije grote man ben neem ik vaak ongeveer 100-110 mg in een keer. De overgebleven 40-50 mg gebruik ik dan om het effect te verlengen. Ik zou je aanraden dit ook eens te doen. Doseer pak hem beet 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht op deze manier. TLDR: je doseert in het begin te laag en je neemt te vaak bij! Klik om te vergroten... Aller eerst bedankt! Hoop dat ik zelf wat kan bijdragen hier en ook wat kan leren! Ook bedankt voor je reactie. Als ik het goed begrijp (ik weeg 70kg, ben 186) is het dus beter om te beginnen met een halfje? Mischien zelfs 2/3 of 3/4? Nogmaals bedankt voor je reactie!"
"Excuses voor het laat reageren. Aller eerst hardstikke bedankt voor alle reacties, ik waardeer het enorm dat iedereen de tijd neemt om zulke uitgebreide reacties voor mij te typen en het helpt me enorm. Wat ik er dus uit heb opgehaald is dus dat waarschijnlijk mijn begin dosering te hoog is, en dat ik enorm moet gaan opletten op hoeveel ik gebruik over de hele avond. Ik heb over 4 maanden een festival, en wil daar dus gaan proberen de eerste dosis ~100mg te nemen, en eventueel 2 uur later nog een kwartje. Nogmaals bedankt!"