Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: 'plots' slecht gaan van pillen (maar niet van kristallen Heb exact hetzelfde gehad met Paarse lambo's (bij andere pillen nooit) , precies wat jij beschrijft erg tam, veel behoefte om te zitten of gewoon staan en genieten. Ik had destijds 1/2 lambo gepakt (1.95 , 90 kg) Androids nooit geprobeerd."
"Heel tof report! Maar heb er toch nog een vraag bij: Het word bij XTC niet aangeraden om 5 htp kort na gebruik te pakken i.v.m. het serotoninesyndroom (zit 8 uur tussen geloof ik) Geld dit dan ook voor 6APB?"