"Re: Zo goed als geen effecten gemerkt van 200mg 4fmp + halve
Hey WC-eendje,
hoe ik moet beginnen weet ik niet precies, maar..
Ik ben 29, 28 jaar anti-drugs geweest totdat ik vorig jaar op Awakenings (wist helemaal niet wat voor een feest het was) na 19x 'Nee' gezegd te hebben tegen mijn maat toch mijn eerste halfje xtc genomen.. Toen brak de hel los.
We zijn nu een jaar verder en ik heb in no-time zoveel shit gebruikt dat ik bijna een boek over kan schrijven. Nou zal ik mijn lange verhaal kort houden, en de jongens/moderators (waar ik al een jaar over mee lees) niet tegen het verkeerde been schoppen (3maanden regel, lichaamsgewicht x1.5, enz) Wil ik eigenlijk als eerst tegen je zeggen dat ik het knap vind en er respect voor heb dat je, bijna, die 3 maanden regel aanhoud. Mijn is volgens mij nog niet eens 3 weken gelukt afgelopen jaar. Alhoewel sinds ik nu een vriendin heb er heel wat minder gek gedaan word.
Ik denk, en ben geen doctor o.i.d., dat 'wij' erg moeten uitkijken met 4fmp. Dat is de enige, op lachgas na (waar ik 4 dagen last van heb, helemaal in combinatie met 4f, lachgas dan he) waar ik last van heb. Heb vaak en veel (zal geen getallen en gewichten noemen) mdma/xtc gehad het afgelopen jaar. Maar toen ik voor de eerste keer 4f nam schreeuwde ik tegen iedereen:'Deze shit is zoo chill, fuck mdma, dit is een blijver'..
Na een paar uur mis ik toch een beetje het vaag zijn er gaat er een halfje xtc in. Ik begin met 200mg 4f, na 2.5uur drop ik halfje x (100mg mdma). Gaat bij aaaaaaltijd goed, mega leuke avonden, tot morgens aan toe. Nou heeft een vriendin van mij een keer rond 125mg 4f gehad en dat heeft haar hele awake eindhoven verpest omdat het 'te weinig' was.. Geïrriteerd, geen fut, moe, enz.. na veel aandringen van mij heeft ze, paar maanden later, een 200mg 4f capsule gebruikt en na 20 min kwam ze na me toe:"Woooooow, dank je wel dat je me hebt overgehaald. dit is zoo fijn!!!'
Een uur later komt een maatje bij me. Deze maat doet al 10 jaar feesten met zijn vriendin, xtc, 3/4x per jaar, en vraagt aan mij of 200mg ook kan bij zijn vriendin. Ja, ik denk, ik doe het pas een jaar en 250mg vind ik ook nog chill dus ik zeg:'Ja joh, kan ze wel hebben"
Ik wist niet dat je van 4f zo ontiegelijk hard kon gaan!! Wat liep zij erbij, linker oog in rechter broekzak en kon bijna der eigen oor likken.. Jeetje wat voelde ik me kut met "ja kan wel joh". Ze heeft ongeveer, vanaf inname, pas 30uur later kunnen slapen en is 2 dagen vaag geweest. Niet concentreren, letters die draaien, enz. Het ander meisje dat mij heeft bedankt voor het overhalen om 200mg te nemen lag diezelfde avond om 01;30uur te slapen (dit alles is gebeurt op een overdag-festival)
Misschien wel te merken dat ik een praat kick heb op dit uur, maar moraal van het verhaal.. kijk uit met die shit.. Kan uren door typen over wat ik heb meegemaakt het afgelopen jaar, maar 4f is wel leipe shit hoor..
PS; Kort antwoordje op je vraag. Laatst, eerste keer dat mijn vriendin mee was naar een techno feestje, 2 pillen a 190mg op in 4uur tijd, maar was zo bezig met het feit dat ik niet te vaag wilde worden omdat zij er bij was, dat het van af het eerste kwartje (normaal doe ik halve) tot de laatste niks heb gevoeld tot dat we (na inname eerste kwartje 4uur verder) in de auto terug naar huis zaten.
Zet je mind goed!! Heb plezier, denk niet aan die zooi, laat het gebeuren.. Die grijze kwab in je hoofd is een heeeeeeel apart zooitje.."