Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik krijg ketaminein een hoge staand ivm met een zeer pijnlijke chronische ziekte die ik 18 jaar opliep tijdens Mn werk kreeg daar een bedrijfsongeval,ik heb 18 jaar geleden met mijn linkerduim n een vleesvermalser vast gezeten ,dat is een kleine roestvrijstalen machine met twee rollen erin met op iedere rol zon 2000 vlijmscherpe mesjes heb een twee uur klem gezeten en eindelijk na t losmaken had ik niet veel meer over van mijn duim In het begin hallicuneerde ik heel veel was mijn emoties niet te baas Ik moet helaasiedere 2,5 monden een hele week aan de ketamine en na die week na ongeveer zes weken iedere twee weken 1 volle dag Ik kan me niet indenken dat mensen ketamine zon fijn middel vinden het is voor mij helaas nog maar de enige optie om nog een beetje te kunnen fuctioneren met ondersteuning van hogedosisesen van morfine en medicinale. Marihuana zonder dit dan ben ik een bedlegerige patiënt ben iedere dag bang dat mijn verslavingsdrang op komt zetten zelfs met die hoge dosissen morfinepillen,pleisters,en spuiten want eens een verslaafde altijd"