Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Malyth Sorry hoor maar ik vind dat je niet zo moet overdrijven en gewoon ff letterlijk je mind off moet shutten en doorzetten. En zoals je al zegt je voelt je nu beter. Het is zeer normaal je rot te voelen na drugsgebruik, vooral na 8 dagen en een 0.5 liter G. Je bent geestelijk verslaafd geworden want je bent gewend geraakt om deze G toestand te prefereren. Geestelijke verslaving is een matter of mental persistentence imo. Zet gewoon door, gebruik geen andere drugs en een afspraak met de huisarts is altijd welkom. Ga niet naar een kliniek of zo. Grootste onzin ooit in jouw toestand. Daar gaan ze je alleen maar inpraten zodat je het serieuzer gaat nemen dan je zou moeten maar dat is niet hun fout. Dat is hun job want ze ze zijn erge gevallen gewend die dat wellicht wel kunnen gebruiken. Jij in dit geval niet. FWI, jullie geven echt de kutste advies ooit in zijn geval. Schaam je de tering in. Dit zal mijn enigste post hier zijn. Hoop dat je het goed in neemt want beter advies krijg je niet. Neem deze clowns hier niet serieus. Laat deze post desnoods aan je huisarts zien. Hij zal zich rot lachen om de mensen hier. Mij waardeert hij wel. Het kost allen tijd voor diegene die echt willen genezen en het beste met zichzelf voor hebben End of topic"
"acht.zes zei: Ik lach me vooralsnog rot om jouw reactie, lol! Wedden van niet? Klik om te vergroten... Wedden van wel? Het gaat nu dus niet meer over zijn probleem haha. Het onderwerp is veranderd naar ons die een beetje dom aan het doen zijn :P Ik lul maar wat zei: Ik heb geen enkel advies van tarik gelezen! Alleen maar haat en aanvallen. Misschien zelf even met de psychiater praten over je agressie probleem? Klik om te vergroten... Jij snapt het al helemaal niet. Skip. Raver zei: Haha. Met z'n alle hiero nemen we jou niet serieus. Klik om te vergroten... Jij snapt het wel"
"Met het laatste was ik gewoon beetje sarcastisch stom aan het doen :P. Want jullie maakte de topic over jullie discussie op gegeven moment. Not done, meneer heeft hulp nodig. Het advies wat ik gaf sta ik bij hoor, dat is apart. Ik respecteer iedereen zijn advies hier, die van mijn en die van jullie zijn allemaal goed, ligt aan je perspectief gewoon. Maar we moeten wel op topic blijven, ondanks ik die heb veranderd :P. Maar hoe gaat het nu met je @Malyth"