Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat lijkt idd erg op een K-hole. De dosis die je nam was iig genoeg om je een K-hole in te blazen. Vet man, ik ga binnekort ook ketamine uitproberen eerst een paar sleutelpuntjes, en als me dat bevalt, wie weet"
"De beste trip drug... Hmm ik zou zeggen DMT natuurlijk, dat vindt ik veruit de hardste drug die er is. Ook LSD vindt ik een goeie. Wat ik al helemaal een goede combo vindt is pure MDMA cristallen met LSD of paddo's. De MDMA maakt je zo zelfverzekerd, dat het haast een soort cheaten is tijdens het trippen. Totaal geen bad vibes, gewoon alleen maar euforie en lol Natuurlijk moet je de dosering MDMA niet overdrijven, want klapperkakend je trip in gaan lijkt me ook niks :P En of LSD verslavend is? LSD is dus echt een drug waar ik nooit verslaafd aan zou kunnen raken. De reden hiervoor is dat de trip me gewoon te lang duurt om elke halve week een zegel te vreten."
"Heya mensen, ik ben nieuw hierop opput forum en had een paar vraagjes. Allereerst, ik heb hier 10 gram yopo zaden. Van wat ik gehoord heb moet je deze eerst poffen, fijnmalen en dan snuiven. Wat is de beste manier om deze zaden te poffen? In de pan? zoja, een deksel erop? Ik neem aan dat deze zaden niet in de magnetron moeten :P. Dan nog iets, wat zou een relaxte dosering zijn? Ik heb 1 keer pure DMT gerookt maar ik weet niet precies wat ik van de sterkte van deze zaden moet verwachten. Heeft iemand hier ervaring met pure DMT en yopo zaden? zoja, zit hier een groot verschil in kwa sterkte? Alvast bedankt Peace!"
"Hartstikke bedankt voor de info Ik denk dat ik het toch ga snuiven, ben wel wat gewend om door mn neus te jagen dus dat gaat wel goedkomen Maar zou het roken ervan een sterker effect hebben dan snuiven?"
"Nou, ik heb het gisteren samen met een goede vriend van me geprobeerd. We hadden 8 zaadjes gepoft in een pan met een deksel er op. Eerst ging die vriend van me het proberen, hij wou het liever proberen te roken aangezien hij niet zo gek is op snuiven. Dus ik maakte een pijpie klaar om te roken. We gebruikten 2 aanstekers (we hadden niet zo'n storm aansteker of gas brander of wat dan ook). Na de 1e hijs zag ik z'n gezicht al helemaal vertrekken van de ranzige vieze smaak (de geur heeft iets weg van karbonade ofzo :P). Helaas dat hij de rook niet langer dan 5 seconden in kon houden. Roken was dus geen optie. Dus ik besloot het maar te gaan snuiven. Maar om 4 zaadjes te snuiven is ook geen pretje dus verlaagde ik de dosis wat. Ik nam 3 zaadjes en maalde deze extra fijn. Zodra ik het naar binnen gewerkt had nieste ik bijna de helft er weer uit. Ik merkte een kleine buzz maar meer dan dat werd het ook niet. Een niet erg geslaagd experiment dus. Ik denk dat ik voorlopig geen yopo meer ga proberen. Aangezien ik binnenkort pure dmt in handen heb ga ik me daar maar wat meer in verdiepen"
"Hier vind je een aantal mensen die het geprobeerd hebben en het ook werkte. --> http://www.azarius.net/search/?q=yopo Maar ik vindt het niet echt de moeite waard. Als je beetje goeie dosis wilt moet je cker 5 zaadjes naar binnen werken. Dat is al gauw meer dan un halve gram snuiven."