Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Binnenkort ga ik voor het eerst mdma/xtc proberen ik heb nog helemaal geen ervaring met drugs en rook ook praktisch nooit cannabis. Ik wil beginnen met een kwartje Nu had ik hier nog enkele vragen bij: - Kan ik, na dat ik het kwartje mdma heb genomen, nog alcohol drinken of is dit sterk af te raden? - Hoeveel weken kan ik er best tussen laten om opnieuw een kwartje te nemen? Ik ben niet van plan dit vaak gaan te gebruiken. De bedoeling is dat ik het voor de zomer 2x geprobeerd heb en dat het daarbij blijft. Graag eerst even jullie mening hierover"
"En wat voor pil raad jij aan voor de eerste keer? ik weeg iets minder als 80 kg trouwens, maar wil absoluut niet de maximum hoeveelheid proberen En dus, ookal is het slechts een kwartje, minstens 2 maanden tussenlaten?"
"Als mdma toch alle serotine vrijlaat, ongeacht de dosis, wat maakt die dosis dan nog uit? Verder was het mijn plan om alcohol te nuttigen na 3 a 4u dus wanneer de roes over is. Of is dit nog steeds niet aan te raden? en zal me dan zeker aan die tussentijd houden, al denk ik dat het bij 1 x zal blijven dan Verder; ik heb ook gehoord dat je moet oppassen dat je niet begint te panikeren? wat zijn symptomen van een mogelijke bad trip ofzo, wanneer gaat het slecht? --> en verminderd een lage dosering de kans op een bad trip of de intensiteit ervan?"