Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo mensen, Ik heb 2 keer xtc gebruikt en elke keer is het enorm goed bevallen, sterker nog het was ronduit amazing! Maar ik had een vraagje, beide keren ben ik begonnen met een halve en beide keren was er na anderhalf uur ofzo nog geen gevoel/inslag. Vervolgens heb ik beide keren nog een halfje genomen en daarna kwam t gelijk keihard opzetten na een half uurtje. Ik wil altijd een halve nemen voor de zekerheid maar 't lijkt erop dat 't eigenlijk geen zin heeft, want t werkt toch pas na een hele?"
"Ollemann zei: Ik denk dat een halfje misschien ook op zich kan laten wachten omdat er een bepaalde drempelwaarde aan de dosis zit voordat je echt wat gaat merken. Ik heb meermaals gehad dat ik met 'n halfje wel wat onrustig was, maar dat ik bij het tweede halfje na enkele minuten al ontplofte. Dit kan echter ook toeval zijn. Olle Klik om te vergroten... Dit is precies wat ik bedoelde, maar ik heb idd 't gevoel dat er een soort drempelwaarde bij zit, want tot nu toe is het alles of niks geweest. Overigens sloegen ze bij mij in wanneer ik even ging rusten na het dansen...denk dat blu wel gelijk heeft hehe."
"Ollemann zei: Als je een halfje neemt, merk je dan echt helemaal niks in het begin? Ik merk namelijk wel dat ik dan al klamme handjes krijg en stukken sneller loop, en 'n lichte kriebel in m'n buik krijg, maar meer ook niet. Olle Klik om te vergroten... Nee ik voel niks dat er echt op lijkt, en zeker 1.5 tot 2 uur gewacht. En dan opeens BOEM na de 2e helft. Ik denk de volgende keer toch maar een hele dan"