Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wow je hebt wel enorm veel genomen voor 1 nacht! Ookal is de werking steeds verminderend, ik ga nooit voor meer dan 1pil per nacht. Bij mdma heb ik al wel eens een dipje bijgedaan, maar nog steeds niet zoveel. Ik vond het onlangs zelfs dom van mijn vriend dat hij nog ecstasy ging nemen in de dag omdat hij de nacht ervoor al superveel mdma had geslikt. Daarbij, mijn vriend zijn eerste keer ecstasy zat ook vol CEV's. Ik vond het wel grappig toen hij met z'n armen begon te zwaaien en vanalles aan het brabbelen was naast mij in bed. Mss zit er in sommige pilletjes gewoon iets hallucinogen? Ik hoop in ieder geval dat het goed met je gaat, want zo'n langdurige trip lijkt me echt een hel. Nouja, ik hoop dat je het goed volhoudt die 2,5 jaar. Sterkte!"
"Datgene met je dromen kan te maken hebben met het feit dat DMT een stof is die je lichaam natuurlijk aanmaakt. Die stof komt namelijk vrij wanneer we geboren worden, wanneer we sterven en in kleinere hoeveelheden wanneer we dromen en hallucineren. Doordat je je lichaam wat extra DMT gegeven hebt zou dit kunnen. Ik heb zelf nog geen DMT gedaan dus uit ervaring kan ik wel niet spreken."
"Je eerste ervaring is zeker altijd je beste. Koester dat gevoel en denk met geluk terug aan die ervaring Als je het regulier gaat gebruiken, raad ik aan om wel bij te houden om de hoeveel feestjes je het gebruikt. Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet toch wel zien dat je het niet elke week gaat slikken. Ecstasy is namelijk een tolerantie drug (waar je dus eventueel meer en meer van gaat moeten nemen), en dat is buiten heel kostelijk op den duur ook niet meer zo goed voor je lichaam. Zeker als je elke week een feestje doet en dan gelijk enkele pillen slikt. Nou ja in ieder geval als je het af en toe doet is het een perfecte partydrug die alles mooi en leuk maakt. Uit mijn persoonlijke ervaring werkt het ook harder als je het een langere tijd niet meer gedaan hebt. Enjoy the xtc!"