Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet dat je niet om dealers mag vragen etc, maar vraag mezelf echt af hoe mensen buiten de apotheek aan meds komen. Allemaal via darkweb? Of een oma?"