Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello mensen, laatst heeft een kennis van mij 5 grm gehaald in vingervorm. Dat had hij dus uitgekookt met wat water en ammoniak. Nou is mijn vraag.. Ken je bij deze vorm ook mannitol toevoegen en daarna snuiven.. zo nee waarom niet? en zo ja.. wat is het effect ervan? Ken er uberhaupt nog snuif van gemaakt worden? Ik ben niet zo bekend op dit gebied maar toch wel nieuwsgierig geworden. Alvast THNX Hagenees"
"Hm.. Ik ben ook niet van plan te gaan gebruiken ofzo.. heb zelf al genoeg gezien dus ken jou eerder zeggen om niet ermee te spelen tsja graag iemand die antwoord op me vraag heeft dus.. en geen bijdehande reacties.. ALVAST BEDANKT"
"hej thnx he.. dus ik mag laboratoriumgeleerde spelen als ik van base snuif wil maken. Dacht dat je na t koken gewoon kleinsnijden en manitol bijgooien .. en snuiven maar.. Zo simpel is t dus niet.. Die 5 gram moet dus perse gebased worden. Tenzij ik ergens waterchloride vandaan tover en dat gaat weer te ver voor mij :P Maar op welke manier ken je snuif dan reinigen voor eventuele rotzooi dat erin gemixt is? niet koken dus.. dan kom je weer op base terecht."