Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een verhaal 😂. Recent heb ik truffels gedaan in de bios samen met een vriend en ik had best een goede ervaring. Het was geen geplande actie, we besloten tijdens het chillen om dit te doen en binnen een half uur hadden we de truffels gegeten en zaten we in de bios. Allebei een halve portie gegeten en naar Jurassic World geweest. Tot onze verassing was de film in 3d en dit maakte het super intens. Als ik een hele portie had gegeten had ik het waarschijnlijk niet getrokken maar dit was een geweldige ervaring. Precies genoeg gegeten om te genieten van de visuals maar niet te hard te spacen. Meerdere bakjes fruit meegenomen wat ook top was. Stoelen zaten wel een beetje a-relaxed hahaha."