Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Vorige week tusi gebruikt, na dat we een avond aan de 3m zaten kwam iemand er opeens mee aanzetten en vertelde me dat het “roze coke” was. Na die genomen te hebben werd ik helemaal vaag en achteraf na wat googelen bleek het de drug tusi te zijn. Ik heb al eens een keer een flinke mdma kater gehad dus daar wou ik vanaf blijfen. Nu blijkt hier ook mdma in te zitten. En voel ik mij al een week kut. Ik kan me niet concentreren zie vlekken ben moe en denk er alleen maar over na. Ook heb ik die nacht niet geslapenen en heb ik de nacht door moeten halen ? Kan dit horen bij de Dip? Ben inmiddels al 5 dagen verder en het word niet heel snel minder. En door maar te blijven malen denk ik er de hele dag aan. M’n hart klopt dan weer sneller en ik beginner zweten. Kan dit komen van dit spul en misschien ook komen door de stress van het niet over gaan en mijn gegoogel waar alleen maar erge psygishe klachten uit komen ? Als ik wakker word is het eerst ook meteen waar aan ik denk. “Ben ik al weer helder en niet zo vaag als gisteren waardoor ik mijzelf” helemaal gek maak. Ik voel mijzelf mezelf niet en ben niet meer de drukke spontane gast. Of heeft iemand ervaring met dit soort katers/verschijnselen na deze drugs ?"
"OtherShore zei: Het is denk ik eerst belangrijk om scherp te krijgen wat je gebruikt hebt. Tusi (staat eigenlijk voor 2C) of “pick cocaine” kan allerlei verschillende mengels van drugs bevatten. Enig idee wat er in jou roze poeder zat? Klik om te vergroten... Nee, geen idee. De vriend waarmee ik het genomen heb heeft echter helemaal nergens last van. Hij is ook meer ervaren."
"Highonlife zei: Gewoon uitzitten en minder drugs gebruiken als je zulke heftige katers ervaart. Drugs gebruiken is nooit zonder risico's. De kater zal voorbij gaan en je zult je vanzelf beter gaan voelen. Zie dit als een les. Klik om te vergroten... Hi, dit zijn dus gewoon bijwerkingen en hoort bij de dip van deze mdma / 3cb en andere troep mix en hoeft nog geen reden te zijn tot paniek voor psychische klachten. Meer omdat ik hierdoor stress ervaar en denk dat er dingen achterweg komen waar ik langere tijd gezeik mee ga krijgen. Puur om t feit dat ik hoofdpijn ervaar, en dus niet kan concentreren plus vlekjes zie. Mvg"
"PsyTekz zei: Tusi is geen drug op zich maar een verzamelnaam voor van alles en nog wat. Je weet totaal niet wat je slikt als je dit gebruikt. Je blijft daar beter van weg. Met de klachten moet je even verder en jou er totaal niet druk in maken. Eet gezond, drink genoeg. Zorg dat je structuur hebt in je dag. Ga sporten of bewegen en slaap op tijd en voldoende. Komt verder wel goed en gebruik de volgende maal geen gekke mixpoedertjes. Klik om te vergroten... Oké thanks. Ik heb wel eens een flinke mdma kater gehad maar dit is gewoon echt anders, ik kan niet helder kijken en zie all 5 dagen dingen voorbij flitsen en zit met geknepen ogen omdat het licht al snel te vel is. Ik moet me dan maar minder druk maken en piekeren over de “klachten” en wachten tot het minder word. En zeker wegblijven van deze niet vertrouwde spullen."
"PsyTekz zei: De combinatie van alle leuke stofjes in de hersenen die helemaal leeggetrokken zijn kan best een tijdje irritante klachten geven. Overgevoelig aan licht een soort van flitsen of wazig zien is daar 1 van. Je kan een heel gamma aan klachten ervaren waar je een reden achter zoekt maar meestal liggen die aan teveel of een gevaarlijke mengeling van verschillende substanties. Uit ervaring weet ik dat deze altijd overgaan met de tips die ik meegeef. Klik om te vergroten... Thanks, ga ik dat doen. Allen bedankt voor de snelle geruststelling"
"Neo-Shulginist zei: Ja je hebt wel last van typische ontwenningsverschijnselen van stimulerende middelen. Drugs zoals 3-MMC en MDMA zijn niet lichamelijk verslavend. Maar wel kunnen stimulerende drugs vervelende gevoelens zoals angst, onzekerheid, een algeheel onbehagen, hartkloppingen, paniekaanvallen en vermoeidheid veroorzaken, nadat de drugs uitwerken. De zwarte vlekken zouden mogelijk kunnen komen doordat je wat duizelig bent / een lage bloeddruk hebt. Dan kunnen delen van je gezichtsveld uitvallen. Zoiets is wel een minder typische bijwerking en het is wel wat om in de gaten te houden. Als je over 6 weken er nog last van hebt dan zou er wat anders aan de hand kunnen zijn. Het is wel belangrijk om er in het vervolg op te letten dat je precies weet wat je gebruikt. Ben je al onder invloed en komt er wat onverwachts voorbij? Zeg dan gewoon nee. Zeker als je de drug nog niet kent. Sommige stimulerende middelen remmen ook elkaars effect. Daardoor kun je ongemerkt veel te veel nemen, waar je dan helaas wel een dikkere kater van krijgt. Waarschijnlijk heb je daar nu ook last van. Dus voor de volgende keer: bepaal je drug en dosis van te voren en wijk er niet meer van af. Klik om te vergroten... Bedankt, je hebt gelijk en Idd ik heb al een nare ervaring met xtc/mdma, daarom wou ik dat ook Idd vermijden alleen dacht ik dat er dus Idd coke in zou zitten. Wijze les en ik houd het gewoon bij 3m. Is het verstandig om het nu ook te vermeiden? Ik heb aanstaand weekend ook weer een rave zie me daar nou niet echt nuchter tussen staan. Dan wel gewoon 3m en geen bulten maar gewoon gecontroleerd ? . Of is het echt verstandig om gewoon te stopen tot dat ik me echt weer goed voel. Het is echt niet dat ik veel gebruik of het nodig heb. Ik gebruik ook amper. Alleen je snapt het. Mvg"
"Neo-Shulginist zei: Je hoeft niet te gaan feesten he. Dat wil je kennelijk. Ik denk wel dat je je even moet afvragen waarom je nou eigenlijk iets wil doen waar je je slecht door gaat voelen. Kennelijk ben je dan ook weer niet zo in paniek hoe je je nu voelt, dat je bereid bent om het nog erger te maken. Of is dit niet echt een afweging van hoe je je na het drugsgebruik gaat voelen. Als je elke week stimulerende drugs gaat gebruiken dan kun je inderdaad chronisch last krijgen van vermoeidheid, angstklachten, paranoia, en tics. Daarnaast kan je gebit snel slijten, en kan je moeite krijgen met de concentratie. Ik snap dat je zin hebt in een feestje. Maar als je eerst in paniek een post plaatst of het wel goed gaat met je, en daarna gelijk vraagt bent of je komend weekend nog wel drugs kunt gebruiken. Dan denk ik dat je sowieso niet zo gezond bezig bent. Dus ja even wat beter voor jezelf zorgen Klik om te vergroten... Ja duidelijk, de vraag is meer, moet ik nu echt een lange tijd stoppen of kan ik gewoon weer normale hoeveelheideiden bekende drugs in normale hoeveelheden nemen. Okal heb ik het as weekend nogsteeds last van de ontwenningsverschijnselen of kater. En natuurlijk gezondheid op 1. Vandaar ook de vraag. En dan de volgende vraag is valt alcohol hier ook onder. mvg"
"PsyTekz zei: Je blijft beter een tijdje nuchter. Je hebt een kater die na 5 dagen nog niet voorbij is. Het risico op een volgende heftige kater zelfs na een kleine hoeveelheid is groot. Alcohol gaat je grenzen verleggen en na enkele drankjes ga je sowieso drugs overwegen. Je gaat er niet van dood gaan om een feestje te skippen in je leven. Het gaat een grotere impact hebben op je leven als je jouw lichaam blijft belasten met middelen. Even een pauze zonder iets kan dus geen kwaad. Klik om te vergroten... thanks, Maar een biertje, of 2 thuis op de bank kan geen kwaad…"
"Jes, thanks. Kan er gelukkig vrij makkelijk vanaf blijven"
"het is dus niet raar dat ik al 1 week last heb van floaters en echt raar droom die ik in geur en kleur kan navertellen ? Puur ontwenning en gewoon teveel geweest. En m’n lichaam een opdonder gegeven. Nathaniel zei: Nee nee nee NEE! Tusi is een vrij randomn mengsel van verschillende stoffen met een paar vrij standaard ingredienten, coke, keta, mdma. Beetje Meth die er nog lag? Beetje fentanyl? Beetje whatever nog van de tafel geschraapt kan worden na een week werk? En zeker zonder testen weet je dus niet wat en hoeveel van wat je hebt genomen. Echt lieve mensen we hebben in Nederland een prima drugsscene. Waarom zou je dit soort stoffen gebruiken??? O je bent nieuwsgierig? Je zit de halve dag met een computer in je handpalm toch? Je weet hoe google werkt toch? Echt lieverds ik ben ook niet altijd verantwoordelijk bezig maar doe je goddamn research, zo moeilijk is het niet. Sorry. Deze rant is niet voor jou persoonlijk. "Don't hate the Player, hate the Game" (maar dan in een andere context) Rust, regelmaat en reinheid. En dan ben je als het goed is binnen een week of 2 toch wel weer de oude. En een huisarts kan nooit kwaad natuurlijk. Klik om te vergroten..."