Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok, ik ga dus morgen voor de eerste keer een pilletje nemen samen met mijn vriendin. Dit doen we bij haar thuis en pas s'avonds. Heeft iemand tips over wat je in huis (moet) hebben voor een leuke trip avond? Ik dacht sowieso wat zoets te drinken voor wat suiker zoals cola, wat chips voor je zout gehalte en misschien wat ijs voor als je aan het spacen bent. Ik heb ook wel eens stoned gerookte bacon met ijs gegeten wat echt heel erg lekker was, als iemand goeie ervaring met iets heeft, graag! Als je nog andere tips hebt voor een beginneling, waar je op moet letten om het niet fout te laten lopen of om het recht te zetten, stort je hart uit en verlicht mij!"
"Ze waren getest, een huisgenoot van haar gebruikt ze al langer. Maar het waren ook sterke dus sowieso een halve^^ En @ lindaa, ik zal nu niet meer een heleboel eten inslaan want bij blowen kreeg ik altijd een vreet kick xD ik zal nog wel zeggen of ik t heb overleefd"
"Nou we hebben het overleefd! En op wat een manier ! Twas echt een gave trip, heel gezellig en vrij. We hadden inderdaad niet echt veel zin in eten maar we hadden haribo snoepjes en dat was wel fijn voor je kaken. Echt een top avond gehad! Maar mijn vriendin voelde zich inderdaad niet lekker wanneer ze het te warm had, gelukkig hadden we een balkon ^^ . Nog bedankt voor alle tips."