Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik moet toegeven, dat als ik moet studeern, het wel stukken makkelijker gaat als ik speed heb gepakt. Dingen die ik eerst niet begreep, lijken opeens heel logisch. Maar ja, soms kan het ook eens een omgekeerd effect hebben, dan lukt het volledig niet om iets te onthouden komt wel minder voor maar is op het moment zelf wel zwaar wel kut ja"
"wel ik heb daar ook snel last van. Ik ben vanmezelf al mager gebouwd en als ik een nacht bijna niet heb kunnen slapen heb ik s'ochtends al duidelijk ingevallen wangen. Anderen, mijn vrienden, hebben daar dan weer helemaal geen last van. Zelf heb ik ook al zitn nadenken voor een doeltreffend middeltje, maar helaas .. ik denk dat goed eten, mss dat je het zelfs wat moet forceren, de beste oplossing is. Zo ie je er ook minder afgeleefd uit."