Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een jongen van 18 jaar, weeg 60 kilo, heb recentelijk voor het eerst XTC gebruikt, ik heb dit gedaan op een redelijk nuchtere maag en heb alleen water gedronken. De locatie waar ik het had genomen was op een festival. Toen we aankwamen bij de stad waar het feest was nam ik een halve roze redbull in, na circa 1 uur voelde ik opeens een soort "golf" door mijn hoofd gaan en werd ik echt moe. Ik kreeg een heel stoned relaxt gevoel, en terwijl ik met mijn vrienden verder liep genoot ik van het luisteren na wat er werd gezegd. Eenmaal aangekomen bij het feest voelde ik mij nog steeds heel relaxt maar minder moe. We gingen ergens zitten en ik voelde mijn pupillen af en toe van links en rechts trillen, maar ik controlleerde dit en deed dit heel af en toe, het voelde wel fijn om te doen. Toen we de dansvloer op gingen, danste al mijn vrienden, en deed ik mee, ondanks ik normaal niet graag dans was dit wel fijn, maar van gewoon zitten en niets doen vond ik ook leuk. Mijn handen begonnen heel erg te trillen maar ik had er weinig last van. Mijn hartslag was redelijk normaal (voor op een feest) en mijn mond was een beetje droog. Op websites heb ik gelezen dat plassen moeilijk zou gaan, maar daar heb ik zelf niets van gemerkt, ik ging met gemak een paar keer na het toilet. Twee uur na het innemen van die halve pil voelde ik bijna niets meer, en had ik de andere helft bijgenomen, deze kickte veel sneller in. Vrienden en ik waren een paar keer gaan dansen en dan terug weer buiten zitten om de hitte te ontsnappen. Terwijl we buiten waren staarde ik vaak na voor en zei helemaal niets, mensen dachten dat ik het niet naar mijn zin had, maar ik genoot van niets te doen. Ik vond het een heel gelijkaardig gevoel aan wiet roken. Later toen we na huis gingen, rond een uur of tien 's ochtends (Ik was om 8 uur 's ochtends de vorige dag opgestaan) was het effect uitgewerkt maar was ik totaal niet moe. Ik heb geen ADHD of dergelijke aandoeningen, maar nergens vind ik mensen die hetzelfde effect als mij hadden. Vrienden van mij hadden dezelfde genomen en werden er veel energieker van. De dag erna had ik twee uurtjes gedut, en werd ik wakker met pijn aan mijn tong door het "vacuum" zuigen van mijn mond, ik had geen sneetjes in mijn wangen en had geen last van pijn aan mijn kaken. Is dit soort reactie normaal, want ik had nooit gedacht dat ik er rustig, relaxt en stil van zo worden, maar juist het compleet omgekeerde."
"Update: Het is nu ongv. 1 week verder, ik slaap verschrikkelijk slecht, de eerste dag helemaal niet, ik ben me geleidelijk aan slechter beginnen te voelen. Ik heb volgens mij ook een te hoge dosis genomen. Aangeraden 1,5mg/kg lichaams gewicht, weeg 60 en nam een pil van geschat bruto 270mg. En sinds dat ik iemand heb geknuffeld op dat feest heb ik heel erg de neiging om te knuffelen nu, terwijl ik normaal niet echt een knuffel iemand ben."
"De Dunne zei: Dat plassen is idd deels setting denk ik. Als ik in een thuissetting xtc neem kan ik meestal redelijk makkelijk maar op een festival niet.. Klik om te vergroten... De setting waarbij ik moest plassen was ook niet ideaal, op een heet festival met een duizendtal mensen, en op het toilet meerdere urinoirs waar geen tussenhokje vrij werd gelaten. Maar ik voelde mij wel vrij op het gemak."