Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bobsacamano zei: Klinkt misschien als een domme opmerking maar heb het gevoel dat je moet oefenen met GHB gebruik klopt dit een beetje? Of reageer je steeds heel anders? Klik om te vergroten... [/quote] GHB is inderdaad een drug met een gebruiksaanwijzing, dus dat oefenen klopt helemaal. Tuurlijk reageer je anders als je bijv. wat vermoeider bent. Je moet er echt mee om leren gaan en je doseringen een beetje weten. Ik zou aanraden om als beginnend gebruiker bij te houden hoe laat je voor het laatst hebt genomen, zodat je niet in de war raakt en vlak achter elkaar neemt. Zoals je hebt gemerkt wordt je erg vaag als je wat meer neemt en ben je je tijdsbesef een beetje verloren door de roes. Ook is het misschien een idee om wat minder te tappen als je voor een tweede keer bijneemt. Dus voor je vriendin J geen 2,5 maar bijv. 2 of 1,5. De grenzen zijn nogal nauw gezet bij GHB. Oja en zorg dat je goed hebt gegeten voordat je gebruikt, dit kan misschien ook de misselijkheid verminderen die soms komt opspelen. Ik heb ook het idee dat je maag een beetje moet ''wennen'' aan GHB. Van de eerste keren dat ik het gebruikte herinner ik me dat ik vaak misselijk werd en soms zelfs moest overgeven. En natuurlijk is het combineren met alcohol geen aanrader, tenzij je dit middel door en door kent en jij je grenzen kent. Enjoy"