Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals zoveel mensen alcohol, maar daarnaast op dit moment ook: ketamine, cocaïne, GBL, oxycodon, oxazepam en mijn persoonlijke favoriet; amfetamine ❤️. En sildenafil (ook wel bekend als viagra/kamagra) als je die ook als drugs wil definiëren."
"Hija de la luna 1 zei: Misschien gekke vraag . Ik heb al enkele jaren doos klevers Fentanyl in huis. Kwam van mijn moeder die palliatief is begeleid .Kan ik dat ooit nog zelf gebruiken bij hevige pijn of eens voor eenmalige trip ? Wat geeft het feitelijk ? Klik om te vergroten... Technisch gezien is het als verdovend middel te gebruiken. Fentanyl is een opiaat net als bijvoorbeeld heroïne. Het ding is echter dat fentanyl ongeveer 80 keer sterker dan morfine. Je moet je vooral afvragen of je dit wel wil gebruiken in recreatieve setting. Mocht je dat toch besluiten te doen dan zou ik eerst buitengewoon goed onderzoek doen naar de potentiële risico's! Geloof me, fentanyl is echt geen kinderspeelgoed..."