Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat raden jullie aan? beginnen met een kwartje (mijn geval 50mg) of een halfje (100mg)? Ik ben altijd begonnen met een kwartje en mijn eerste keer met 1/8 (was echt ruk). Bij een kwartje duurt het altijd zó lang voordat ik wat voel. De laatste keer begon ik daarom met een halfje (100mg). Ik werd super duizelig, misselijk en moest voor mijn gevoel overgeven. De hele avond ging ik niet lekker en was heel erg in mijzelf gekeerd. Kan het liggen aan slechte pillen of een overdosis?"
"Stonologie zei: Overdosis lijkt mij niet, in ieder geval geen gevaarlijke.. of je moet heel licht zijn. Had je goed gegeten/geslapen? Foute pil is altijd mogelijk, daarom zou ik het laten testen. Het is handig om niet te hoog te beginnen, maar een kwartje (in jou geval dan, 50mg) ben ik ook niet zo van. De eerste dosis moet goed zijn, en dan een beetje bijnemen. Ik weeg 60 kilo, dus mag 90/max 120 totaal (echt max max). Ik zou dan 70-90mg nemen (ik neem MDMA dus meet iets meer af wegens niet 100% pure stof), en dan de rest later. Als het een lange nacht word, tja, meer nemen kan, maar is niet aan te raden. Katers zijn ook echt naar. Misselijkheid tijdens de comeup is normaal, al ervaar ik het nooit, maar de hele tijd niet goed gaan is natuurlijk niet de bedoeling. Veel plezier volgende keer! Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Licht ben ik absoluut niet (haha). Had ook wel goed geslapen volgens mij, eten niet zo, was uiteten geweest en was nogal zout en eet zelf weinig zout. Had al dorst toen ik naar het feest ging en hele avond dorst gehouden.. Misschien dat ik daarom niet lekker ging. Volgende keer maar gewoon goed beginnen en niet te veel nemen. Denk dat jet daar ook wel eens mis is gegaan."
"Fenrir zei: Dat ligt eraan hoeveel je weegt. De beste plek om te beginnen is je lichaamsgewicht in mg, en als je van plan bent bij te nemen later nog eens de helft. Vanuit daar kun je je begindosis aanpassen naar boven of beneden als je meer of minder effect wil. Een tip: denk in milligram en niet in kwartjes. Elke pil heeft een andere hoeveelheid MDMA, en elk kwartje of halfje dus ook. Als je in kwartjes denkt is het dus bijna onmogelijk om elke keer een goede dosis te bepalen. Dat kán zeker aan een vervuilde pil of een te hoge dosis hebben gelegen. Ook je mindset, fysieke gezondheid op dat moment, bloedsuiker, vochtgehalte en een heleboel andere factoren kunnen een rol gespeeld hebben. Ik begrijp uit deze vraag dat je pil niet getest was? Het is verstandig om elke keer dat je nieuwe pillen haalt (zelfs al zijn het "dezelfde" als de vorige keer) even naar het testcentrum te gaan. Zo weet je altijd zeker dat je pil veilig is, en hoeveel MDMA erin zit. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wel wat aan"
"mijn gouden tip wat betreft plassen: ga rustig op de wc zitten, sluit je ogen en ga fluiten, werkt bij mij altijd!"