Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke en hoeveel flualp nam je dan? Heb gehoord dat het iets sterker zou zijn dan alprazolam. Ik heb nu nog 4x 6mg gedrukte pillen liggen dat is natuurlijk veel te veel om allemaal in 1x te nemen want dan krijg je een black-out. Ik dacht zelf een mg of 4"
"Goedemorgen iedereen. Ik heb morgen een feest en ik wilde speed gebruiken nu wil ik wel gewoon kunnen slapen en dit lukt mij normaal niet na speed gebruik. Nu heb ik alprazolam in huis gehaald maar nu is mijn vraag zal dit helpen om mij in slaap te krijgen? Ik neem wel eens vaker benzos maar dan combineer ik alleen met wiet alcohol of xtc. Dan is 1 bar (2mg pfizer) genoeg om me in slaap te laten vallen vanaf het moment dat ik in bed lig en een film opzet. Bij voorbaat dank en mijn excuses op voorhand als ik fouten maak of domme vragen stel."
"Ja sosduif was ff gevlogen is perfect gegaan kater is voor het eerst in lange tijd erg mee gevallen heb uiteindelijk 4mg alprazolam genomen"
"Een hele fijne middag aan mijn internetkameraadjes. Ik heb een vraagje voor jullie gezien ik niet echt een goed antwoord vind op de vraag of 2cb werkt als je speed gebruikt hebt (paar uurtjes van te voren, of dat het überhaupt werkt icm met speed) ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn."
"ChefCurry zei: Goed eten en veel rust pakken. Als je moet janken , laat het eruit en accepteer het. Even sporten doet ook wonderen en wat sociaal contact of de natuur in. Mvg en sterkte Klik om te vergroten... Vooral die van dat janken vind ik een goeie. Begrijp dat het niet heel stoer is maar ik vind het soms wel fijn om emotioneel te zijn. Maar dit heeft er misschien mee te maken dat ik heel weinig emoties heb en dus eigenlijk nooit huil buiten dus de dag na mdma en dat ook niet altijd"