Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deja vu of flashback, ik had er een paar weken geleden ook last van. Toen wankelmutging draaien begon het. De ruimte zag er anders uit maarals ik me ging focussen was er niks veranderd. Ik was ervan overtuigt dat ik al eerder bij wankelmut was geweest op deze zelfde locatie, bleef het ook steeds zeggen maar wist ergens ook dat het onmogelijk was. Toch bleef m'n gevoel het zeggen. 3uurlater kwam ik met iemand in gesprek waarvan ik zeker wist dat ik hem al opeen ander feest had gesproken, zijn gelaatsuitdrukking was me zo bekend maar het was heel ongemakkelijk en beangstigde me. Ik was volledig in de war. Zakte weg van vermoeidheid tijdens dansen en deomgeving leek anders. Ik ben toen uurtje gaan slapen en toen ik wakker werd was ik nog steeds in de war. Was niet zeker of vriendin tegen me praatte en of ik had gereageerd opvraag of niet. Praatte naar mijn idee ook heel zacht terwijl ik soms wakker schrok van mijn eigen harde gebrabbel. Heel leip, maar vind deze hersenspinselen ergens ook heerlijk! Denk zelf dat het door de muziek komt.. Melodic.. Had misschien ook al iets teveelvooraf gedronken. Achteraf een epische avond om nooit te vergeten!!"