Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2 weken geleden ging ik met een vriendin voor de eerste keer samen stappen. we hadden het over gebruik van xtc een paar dagen daarvoor en ik zei dat ik wel wat zou fixen. Ik heb toen rolls royce kunnen krijgen en volgens die persoon van wie ik het kocht zouden dat echt toppertjes moeten zijn dus was benieuwt om ze samen met die vriendin in te nemen. ( dat was dus ook mijn eerste keer rolls royce. ) Eenmaal die avond nam ik om 01.00 een halfje en zij een kwartje. We waren lekker aan het dansen super relaxt tot dat het 01.30 werd. Ik werd helemaal kapot me benen werden zo stijf als een plank ik probeerde steeds op de muziek in te gaan en te gaan dansen maar het lukte gewoon niet, en zij had precies het zelfde dus wij allebij nog een kwartje erbij getikt. Toen was het inmiddels 02.30 maar er veranderden niks en besloten naar huis te gaan we hebben daar een uur lang als zombie's gestaan. Het was een beetje teleustellend maar je hebt wel is van die avonden dat het niet wil lukken. Nu afgelopen weekend dacht ik we gaan het nog een keer proberen het kan zijn dat die verkeerd gevallen is. Nou met 1 woord bagger ik zie weinig info over deze dingen op internet maar of het nou aan mij ligt of dat ik gwn shit heb gekregen geen idee.!"