Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben nu hier en zit al een tijdje met een vraag, excuses als deze al eens gesteld is maar op google en allerlei andere fora kon ik het antwoord niet vinden. Maar is het bewezen of klopt het dat benzodiazepine (in dit geval lorazepam) minder effect hebben, of zelfs geen effect als je deze inneemt vlak nadat je hebt gegeten? Normaal gesproken neem ik ze namelijk 's ochtends op een nuchtere maag, en dan merk ik het gewenste effect maar ik vraag me af of ik ze ook 's avonds met een volle maag kan nemen (avond eten) en het effect dan het zelfde blijft. Dat de inwerkingstijd dan iets langer zou kunnen zijn kan ik me nog voorstellen. Wie heeft er ervaring mee? Ik hoor het graag, Liefs Sofie"