Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag forum bezoekers. Ik ben een jonge van 21 jaar en rook sinds mijn 12e iedere dag wel een aantal joints. Altijd genoten van iedere joint nooit problemen mee gehad of niet goed door gevoelt. Tot ik sinds een maand of 8 geleden enorm suf werd van blowen, ik ben toen gewoon door gegaan met smoken maar minder grote hoeveelheden. Maar nu sinds 4 maanden kan ik er totaal niet meer tegen. Als ik een joint rook word ik helemaal onpasselijk en enorm misselijk met vlagen. Dan zou je zeggen stoppen met blowen dus. Heb ik gedaan, was een week gestopt met blowen. De enorme misselijkheid en onpasselijkheid werd minder maar komt toch telkens weer terug, vooral als ik een sigaret rook of op andere willekeurige momenten. Mijn vraagt is eigenlijk of iemand hier ook ervaringen mee heeft en mij zodoende kan helpen. MVG"