Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee!! Ik ben Sam en ben sinds vandaag nieuw op het forum! Ik keek er al een tijdje naar en las al wat trip reports! Na deze gelezen te hebben kwam er toch wel de intresse voor een solo trip met truffels te proberen! Ik ben niet vreemd met truffels heb het al een paar x met vrienden gedaan en is me altijd goed bevallen. Het enige nadeel was dat ik me heel vaak asociaal voelde en liever op mezelf wou zijn. Vaak kwam dit in het begin van de trip en af en toe kwam het nog wel een paar x boven tijdens de rest van de trip! Nu ben ik aan het plannen voor volgende week maandag/woensdag voor het eerst een solotrip te beleven. Ik heb er al even over gedacht en weet precies wat ik klaar ga zetten en welke muziek ik ga beluisteren. Mijn moeder maakt abstracte schilderijen (ik woon nog thuis) en ik ga proberen een paar van deze te ontfutselen en op mijn kamer te zetten zodat ik ze eens goed kan bestuderen! Ook ga ik wat posters ophangen en misschien een mat/deken met leuke patronen op de grond leggen! Voor muziek kies ik Hans Zimmer! Ik ben namelijk een hele grote fan van hem en alles wat hij componeerd! Bv; de soundtracks van Inception, Gladiator en Interstellar! Ik kan echt wegdromen als ik een van zijn nummer opzet! Ook ga ik een backup speellijst maken voor als Hans me niet goed bevalt! (Wat me raar zou lijken) Natuurlijk rol ik ook een jointje voor de trip. Dit doe ik altijd en het smaakt me nog steeds super goed! En een paar stokjes wierook wil ik ook wel opsteken voor de geur en rook die me wel speciaal lijkt bij een trip! Het lastige deel welja lastig ik zit er niet zo hard mee maar moet er wel over denken! Ik werk volgende week met de late shift 14-22u. Dus als ik thuis kom een half uurtje na 10 gaan men ouders vrijwel meteen naar bed. Dan zou ik ze dus ook meteen nemen en me op mijn kamer vertroeven! Ik weet niet of het zo slim is omdat ze thuis zijn en als ik iets zou uitsteken ze misschien wakker zouden worden! Ik heb er niet zo een probleem mee om het te doen zo en heb er ook geen heel slecht gevoel bij dat ze een beetje verder aan het dromen zijn als ik trip! Maar heb nog nooit alleen getript dus weet niet wat ik in men hoofd ga halen op die moment! Ik zou zo nog een 5 tal paginas vol willen schrijven maar ga het hierbij laten zodat het niet teveel is! Nu de echte vraag! Ik zou willen weten wat jullie ervan denken en of jullie een paar tips hebben voor me zodat ik me nog wat beter voorbereiden kan! Muziek voorstellen sta ik ook zeker voor open! Ik kijk er alvast heel hard naar uit en vind het namelijk ook zeer spannend! Een trip report kan er ook wel uit voortkomen als ik me alles nog goed voor de geest kan halen en verwoorden! Groetjes! Sam"
"Langspeelplaat zei: Hoi Sam, Goed idee. Ik hou ook van dingen ontfutselen en ontrafelen. Vaak leidt het tot niets, maar de eigenzinnige geest overheerst. Zimmer, baasje! Mocht je wat schilderijen van haar abstractie willen tonen, voel je vrij. Ik vind dat sowieso interessant! Alleen trippen lijkt mij persoonlijk heavy. Maar ey, als je voelt dat je dat moet doen, moet je het vooral niet laten. Het is jouw feest uiteindelijk. Ga ervoor. Veel plezier en wijsheid gewenst. Ik kijk uit naar jouw tripreport. Ps. Tips enzo... Ik weet niet man. Je leert het vanzelf. Als je durft te vertrouwen op jezelf wijst het zich dus vanzelf. Ik wens je vooral erg veel plezier, en ik denk dat dat wel goed gaat komen. Oja, dan nog wel een vraagje; waarom specifiek truffels? Klik om te vergroten... Hee! Heb je helemaal gelijk in maar ik hang ze de dag erna weer mooi op hun plek!! Ik kan haar site wel doorsturen, weet wel niet of dit mag hier op het forum! Anders neem ik gewoon een paar foto's als ik tijd heb. Ik ben graag even weg van de realiteit dus voor mij mag het heavy zijn! En zoals hierboven gezegd heb ik altijd het gevoel alleen te willen zijn dus dan ga ik dat ook maar eens doen! Bedankt voor je vertrouwen ik kijk er ook heel hard naar uit en denk dat het te gek gaat worden! (In goede zin ofc!) Nou waarom truffels? Ik zou niet goed weten wat ik anders zou nemen behalve lsd maar dat ga ik voor een festival houden! Heb je soms iets anders dat beter zou zijn dan truffels maar ook wel veilig is?"
"Ik heb een paar vrienden die het zo doen en die raden het me zeker aan..! Aangezien ik trippen wel leuk vind lijkt het me ook eens leuk ipv altijd MDMA te gebruiken op een festival/feestje. Ik hou van de visuals en de manier waarop je begint te denken over alles in het leven! En nu wil ik het alleen is doen zodat ik me meer op mezelf focus! Foto's komen nog achterna maar ben even druk ivm werk!'"
"Eik zei: Hoi Sam, Welkom op het forum! Ik heb zelf 10 keer op psilocybine en 6 keer op LSD getript. Mijn psilocybinetrips zijn langer geleden en waren allemaal met andere mensen erbij. Varierend van 1 andere persoon tot een groep van 8. De laatste jaren ben ik LSD gaan verkennen en heb ik hier op het forum gelezen dat mensen ook solo trips deden. Net als jij vond ik het ook super-spannend om voor het eerst alleen te trippen. Het voelt toch echt een beetje minder veilig en heel alleen. Ik heb nu ondertussen 3 keer alleen getript en moet zeggen dat het me heel goed bevalt. Het voordeel van alleen trippen is dat je helemaal met niemand rekening hoeft te houden... Geen verplichtingen hebben is echt fijn! Aan de andere kant mis ik de gezelligheid en verassende input van andere mensen wel als ik alleen trip. Wel verstandig dat je je zo goed voorbereid. Dat is echt cruciaal! Verder weet ik niet precies hoeveel je wilt gaan gebruiken? Bij de hogere doseringen heb je volgens mij verder niet heel veel afleiding/vermaak nodig. Een goede playlist met zelf-gekozen muziek vind ik wel echt cruciaal! Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik zou zelf ook wel graag nog eens een solo trip op psilocybine doen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik psilocybine spannender vind dan LSD. Klik om te vergroten... Hey Eik! Elke keer dat ik met anderen aan het trippen was had ik het gevoel alleen te willen zijn. Vandaar dat ik dat nu eens de kans ga geven en ga zien hoe het loopt! Het is ook niet niks een trip op mezelf vandaar wil ik zeker dat alles in orde is en ik niks ontbreek! Deze week mijn kamer ook eens opruimen zodat het niet zo een stal is! De hoeveelheid weet ik nog niet echt nee, laaste x 15gr valhalla genomen en dat is me goed bevallen al zou ik nog wel zwaarder durven gaan, 17 gr bijvoorbeeld! Hah! Ik heb net het tegenovergestelde, LSD lijkt me heel spannend (nog niet gebruikt) maar wil het graag voor op een festival houden! Waarom vindt je het spannender dan LSD?"