Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Biancie zei: Vandaag weer eens een avondje genieten met 5-mapb.. Tegenwoordig toch één van mijn favorieten. Ik heb de dosis dit keer iets anders gedaan. Ik ben begonnen met 1,5 pellet van 50 mg.. Dus mijn startdosis was 75 mg… Na een uurtje heb ik een kwartje bijgepakt… En ik ga daar echt heel lekker op! Ik heb hier veel minder van nodig dan van xtc.. Mijn favoriete rc op het moment Klik om te vergroten... Goedemiddag! Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen?"
"Goedemiddag! Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen?"
"Thanks! Couchlock vind ik zelf prettig Het verschilt nogal met de pupillen. Vriend van me heeft gigantische zwarte doppen (xtc) ik af en toe. Ik ga het eens m'n mik ingooien en laat het weten. Groeten!"