Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben nieuw. En vraag me af wat jullie betalen voor 150gr. Goei qualiteit."
"Voor 1gr hier betaal ik 8-10 euro. Maar ik veronderstel, als ik in grotere hoeveelheid koop. Dat de prijs per/gram toch gaat dalen. Ik verwachte iets van 3-4 euro de gr. Nou ik weet niet wat jullie betalen."
"In mijn ogen. Blijkt het wel duidelijk te zijn waar ik op suggereerde."
"Dankje, wat betalen de rest van de mensen hier, die gebruik maken van het forum?"